دنیای اقتصاد: حدود ۲ سال پیش پولاروید طرحی مفهومی از یک دوربین اجتماعی را ارائه‌ کرد که طراحی شبیه به آیکون شبکه اجتماعی اینستاگرام داشت و مانند همه دوربین‌های قدیمی این شرکت قابلیت چاپ فوری عکس را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌داد. حالا این طرح مفهومی به حقیقت پیوسته و این شرکت دوربین جدیدش را در حال حاضر به صورت پیش سفارش ازطریق فروشگاه آمازون و با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه می‌کند. این دوربین قرار است به صورت رسمی از اولین روز ماه ژانویه سال میلادی آینده روانه بازار و عرضه شود. با این اوصاف این دوربین جالب به فصل خرید سال نو و هدایای کریسمس

نمی‌رسد.

با این حال اما بد نیست بدانید که این دوربین دارای حسگر ۱۴ مگاپیکسلی و یک دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی هم هست که برای گرفتن عکس‌های سلفی به‌کار برده می‌شود. این محصول از قابلیت wi-fi بهره می‌برد تا کاربرانش بتوانند در لحظه عکس گرفته شده را روی شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

این در حالی است که این دوربین حتی کاربران طرفدار عکس‌های چاپی را هم راضی نگه می‌دارد، چون درست مانند تمام دوربین‌های قدیمی پولاروید امکان چاپ عکس‌های گرفته شده در همان لحظه را دارد. این دوربین مبتنی بر سیستم عامل اندروید بوده و احتمالا با استقبال خوبی هم در بازار مواجه خواهد شد.