رونمایی از تلویزیون‌های خم‌شدنی  در نمایشگاه فناوری 2015

پس از پایان طراحی آزمایشی تلویزیون‌های خم‌شدنی توسط برخی شرکت‌های بزرگ فناوری قرار است اولین نمونه‌های آنها در نمایشگاه سی‌ای اس ۲۰۱۵ عرضه شود. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، ال‌‌‌جی همچنین اولین نمایشگر با نسبت نمایش تصویر ۲۱ به ۹ را در این نمایشگاه عرضه خواهد کرد. این نمایشگر مجهز به فناوری فری‌سینک شرکت ‌ای‌ام‌دی خواهد بود. این فناوری پخش نرم و روان تصاویر پرتحرک را در زمان اجرای بازی‌های ویدئویی تضمین خواهد کرد. به‌عنوان مثال در زمان اجرای بازی‌های ویدئویی مسابقه‌ای یا اکشن این فناوری جلوی پره پره شدن تصاویر یا نمایش آنها به شیوه‌ای مقطع و همراه با وقفه را می‌گیرد.

نمایشگر یاد شده با عنوان ۳۴UM۶۷ برای بهبود نمایش بخش‌های تاریک تصویر هم دارای امکانات ویژه‌ای است و در صورت فعال شدن حالت Dynamic Active Sync روی آن تاخیر و پرش در نمایش تصاویر به حداقل می‌رسد.

البته بهره‌مندی از این امکانات بستگی به پشتیبانی بازی در حال اجرا از نسبت نمایش ۲۱ به ۹ دارد. بازی‌هایی مانند Battlefield ۴ و World of Warcraft از قابلیت یاد شده برخوردارند.

نمایشگر یاد شده ۳۴ اینچی است و دقت آن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ است. زاویه نمایش نمایشگر یاد شده هم ۱۷۸ درجه است و برای طراحان، عکاسان و تدوینگران حرفه‌ای به خوبی قابل استفاده است. نمایشگر خم‌شدنی ال‌جی هم ۳۴UC۸۷M نام دارد که برای استفاده‌های عمومی طراحی شده، اما هنوز هیچ جزئیاتی در مورد آن افشا نشده است.

آخرین دستاورد ال‌جی هم نمایشگر سینمای دیجیتال با دقت ۴K موسوم به ۳۱MU۹۷ است که از دقت ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ برخوردار است که از نمایشگرهای Ultra HD با دقت ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ هم دقیق‌تر است.