برترین لپ‌تاپ‌های عرضه شده  در ماه‌های اخیر

اگر به دنبال خرید لپ‌تاپ‌های جدید و برندهای برتر هستید باید بدانید برندهای اپل، Dell و لنوو توانسته‌اند جزو برترین لپ‌تاپ‌های عرضه شده در ماه‌های اخیر قرار بگیرند. به گزارش خبرگزاری مهر، در خرید لپ‌تاپ باید به موارد بسیاری از جمله: وزن، کارت گرافیکی، رم، سرعت پردازنده و... توجه کرد. کمپانی‌های فناوری متعددی به تولید و عرضه لپ‌تاپ می‌پردازند تا نه تنها نگاه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند، بلکه بتوانند به رقابت با سایر کمپانی‌های فناوری بپردازند. اما برترین لپ‌تاپ‌هایی که در ماه‌های اخیر عرضه شده‌اند را می‌توان به این شرح اعلام کرد:

Dell XPS ۱۳: کمپانی Dell تولید و عرضه سری جدیدی از محصولات خود در سری XPS ۱۳ را آغاز کرده است. از مشخصات این محصول جدید می‌توان به صفحه نمایش ۱۳ اینچی، وضوح تصویر ۱۰۸۰P، نمایشگر قابل لمس، رزولوشن ۳۲۰۰×۱۸۰۰ و قاب ۲/ ۵ میلی‌متر اشاره کرد. این کمپانی معتقد است محصول جدیدش را می‌توان به‌عنوان کوچک‌ترین لپ‌تاپ ۱۳ اینچی دنیا دانست که تاکنون عرضه شده است. این لپ‌تاپ از قابلیت نگهداری شارژ از ۹ تا ۱۱ ساعت نیز برخوردار است.

ThinkPad T۴۴۰s: در سال‌های اخیر، لپ‌تاپ‌های لنوو تبدیل به یکی از پر فروش ترین محصولات در سراسر دنیا شده اند تا این کمپانی بتواند بهتر از رقبای خود عمل کرده باشد. یکی از محصولات لنوو ThinkPad T۴۴۰s است که با وضوح تصویر ۱۰۸۰P و ویندوز ۸ و برخورداری از شارژی شگفت‌انگیز می‌تواند تجربه متفاوتی را در اختیار کاربران قرار دهد.

Thinkpad Edge E۴۳۱: لنوو با عرضه لپ‌تاپ‌های متفاوت و پرطرفدار توانست نام خود را بین برترین لپ‌تاپ‌های عرضه شده، قرار دهد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به ویندوز ۸، عمر باتری حدودا ۷ ساعته، وضوح تصویر ۱۳۶۶× ۷۶۸ پیکسل، صفحه نمایش ۱۴ اینچی و سرعت پردازنده ۲.۶۰ GHz اشاره کرد.

۱۵ inch Apple MacBook Pro: اپل یکی از مشهورترین کمپانی‌های فناوری است که به دلیل عرضه لپ‌تاپ‌هایی با ویژگی‌های منحصر به فرد با استقبال بیشتری از سوی کاربران مواجه می‌شود. یکی از محصولات اپل که با استقبال کاربران مواجه شده ۱۵ inch Apple MacBook Pro بوده که با داشتن صفحه نمایش رتینا، وضوح تصویر فوق‌العاده‌ای را به مصرف‌کنندگان می‌بخشد. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به مواردی مانند صفحه نمایش ۱۵ اینچی، Core i۷ ، سرعت پردازش ۲/ ۲GHz و ۸ گیگابایت رم داخلی اشاره کرد.