جعبه ابزار

دنیای اقتصاد : اگر دوست دارید از طریق یک اپلیکیشن به امکانات گوناگونی نظیر تبدیل واحد‌های ریاضی، تست بینایی، نمایش خطوط ترافیک، مشخصات کشورها، پلاک‌یاب،‌ زمان‌سنج، کنترل وزن، نقشه مترو و... دسترسی داشته باشید می‌توانید از اپلیکیشن «جعبه‌ابزار» استفاده کنید. این اپلیکیشن که تاکنون توانسته افتخاراتی مانند بهترین ابزار سال در جشنواره نرم‌افزارهای موبایل ایران را از آن خود کند، ۳۹ابزار کاربردی در زمینه‌های مختلف را در خود جای داده است. ابزار محاسبه محیط و مساحت و حجم اشکال هندسی، ابزار خبرخوان برای دریافت جدیدترین مطالب سایت‌های مورد علاقه، ابزار‌هایی برای ویرایش و افکت‌گذاری تصاویر، ‌ابزاری برای نمایش وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور،‌ ابزار نمایش نقشه خطوط BRT شهر تهران، ابزار پلاک‌یاب با قابلیت جست‌وجو بر اساس شماره پلاک، استان و شهرستان،‌ قطب‌نما و زلزله‌نگار،‌ بوم نقاشی، زمان‌سنج و.... تنها بخشی از خدمات این اپلیکیشن است. ‌

هدف از طراحی این نرم‌افزار ایجاد یک جعبه ابزار قوی است که بتوانید به راحتی آن را با خود جابه‌جا کنید. اگر شما در این اپ ابزار موردنیاز و کاربردی‌تان را پیدا نکردید، می‌توانید ایده‌خود را به سازندگان این اپ بدهید تا آن را برای شما در این اپ پیاده‌سازی کنند.

این برنامه قابلیت این را دارد که هرکدام از ابزارهای موجود در خود را به صورت مجزا به صفحه اصلی گوشی کاربران منتقل کند. برای اجرای یک ابزار لازم نیست به صفحه اصلی برنامه مراجعه کنید؛ برای این منظور کافی است در صفحه اصلی برنامه، ابزار موردنظر خویش را انتخاب و نگه دارید تا زمانی که منوی ایجاد میانبر برای ابزار انتخابی نمایش داده شود، سپس گزینه «ایجاد میانبر» را انتخاب تا ابزار انتخابی به صفحه اصلی گوشی شما انتقال پیدا کند. این اپ رایگان را کاربران اندروید می‌توانند از طریق سایت کافه بازار دریافت کنند.