ارائه تسهیلات به شرکت‌های خصوصی فعال در حوزه فناوری ارتباطات

دنیای اقتصاد: عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام کرد به‌منظور کمک به تسریع انجام پروژه‌های فعال در حوزه فاوا، به شرکت‌های خصوصی دارای قرارداد فعال با دستگاه‌های دولتی و عمومی، تسهیلات پرداخت می‌شود. خسرو سلجوقی در این خصوص گفت: برای تسریع در انجام پروژه‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به تمامی شرکت‌های خصوصی و تعاونی دارای قرارداد فعال در این حوزه با دستگاه‌های دولتی و عمومی، تسهیلات از محل وام وجوهاداره شده پرداخت می‌شود.

وی گفت: بر اساس دستورالعمل تهیه شده در این خصوص، مبلغ وام پرداختی با توجه به مبلغ قرارداد شرکت‌ها با بخش دولتی و عمومی در چهار گروه مشخص و به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

سلجوقی ادامه داد: تسهیلات از محل وام وجوه اداره شده در این بخش به منظور تامین بخشی از نقدینگی مورد نیاز برای تامین نیروی انسانی یا تجهیزات مورد استفاده در پروژه پرداخت می‌شود که دریافت‌کننده وام باید به محض پایان قرارداد، نسبت به تسویه آن با بانک عامل اقدام کند.

عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد: شرکت‌های واجد شرایط متقاضی دریافت این تسهیلات می‌توانند درخواست خود را به معاونت فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و به آنها پرداخت شود.