آخرین به‏روزرسانی مخصوص سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ با نام Build ۱۰۵۳۲ عرضه شد و شرکت مایکروسافت در آن ابزار مخصوص پست الکترونیکی خود موسوم به Mail را به‏روز کرد تا کاربران بتوانند قابلیت غیرفعال کردن سرویس Conversation View را در اختیار داشته باشند.

به گزارش زد.دی.نت، اگرچه بسیاری از کاربران مایکروسافت علاقه‏مند به استفاده از قابلیت Conversation View هستند، ولی باید توجه داشت که از زمان ورود ویندوز ۱۰ انتقادهای فراوانی به این محصول شده است.

قابلیت Conversation View امکان گروه‏بندی پست‏های الکترونیکی دریافتی را برای کاربران مایکروسافت فراهم می‏کند و این مساله تا اندازه‏ای باعث سردرگمی کاربران شده است.

زمانی که ویندوز ۱۰ در تاریخ ۲۹ ژوئیه وارد بازار شد، سرویس جدید Windows Mail با قابلیت Conversation View کاربران را مجبور کرد پست‏های الکترونیکی خود را در گروه‏های مختلفی که مایکروسافت برای آنها در نظر گرفته است مشاهده کنند. این در حالی بود که گروه‏های مذکور مورد پسند کاربران نبود و در برخی موارد کاربر نیازی به این همه گروه نداشت.

با این وجود، در آخرین به‏روزرسانی مذکور مایکروسافت تغییراتی را برای سرویس Mail ارائه کرد تا بر اساس آن کاربران بتوانند در صورت تمایل قابلیت Conversation View را غیرفعال کنند یا اینکه گروه‏ها را بر حسب سلیقه خود شکل دهند.