فارنت: مدتی است شایع شده که اچ‏تی‏سی در حال ساخت گوشی هوشمند جدیدی است که آن‌را با نام تجاری HTC One A۹‏ و نام رمز Aero خواهیم شناخت، تاکنون این شرکت معتبر تایوانی در این خصوص لب به سخن باز نکرده، اما دعوت‏نامه‏های این شرکت حکایت از مراسمی در تاریخ هفتم مهر ماه و رونمایی از دو گوشی هوشمند جدید دارند و با این حساب احتمال می‏دهیم یکی از این گوشی‏ها همان محصولی باشد که شایعات آن مدتی است دهان به دهان می‌چرخد.

در متن دعوت نامه اچ‏تی‏سی این شعار ذکر شده که بهترین‏ها با هم تقابل خواهند داشت، متاسفانه از این متن برداشت خاصی نمی‏توان داشت، اما خوشبختانه تا زمان برگزاری این مراسم فرصت زیادی باقی نمانده و بدون شک اچ‏تی‏سی برای پر‏ رنگ‏ نمودن نقش خود در بازار گوشی‏های موبایل هرچه در چنته داشته باشد را طی این مراسم رو خواهد کرد.

همان‌گونه که ذکر شد تاکنون شایعات زیادی پیرامون اچ‏تی‏سی A۹ مطرح شده است، بر اساس این شایعات گوشی جدید اچ‏تی‏سی از پردازنده ۱۰‏ هسته‏ای مدیاتک Helio X۲۰ بهره‏ می‏برد و به چهار گیگابایت رم مجهز است، ‏این محصول تراز اول از صفحه‏نمایشی با کیفیت ۴K برخوردار است و دوربین آن قادر است تصاویر را با فرمت خام یا به اصطلاح عکاسان RAW ذخیره کند. اگر این شایعات صحت داشته باشد، می‏توان گفت محصول جدید اچ‏تی‏سی تا دندان مسلح روانه کارزار گوشی‏های همراه هوشمند می‏شود و به راحتی در مقابل پرچمداران شرکت‌های دیگر صف خواهد کشید. به هر ترتیب هفتم مهر ماه امسال شاهد اخبار جدیدی از دنیای گوشی‏های همراه خواهیم بود چرا که در کنار مراسم اچ‏تی‏سی، گوگل نیز قرار است چشم طرفداران محصولات نکسوس را به نسخه‏ یا نسخه‏های جدید این گوشی تراز اول و خوشنام روشن کند.