عرضه ابزار ایمیلی Send مایکروسافت برای اندروید

رایورز: شرکت مایکروسافت ابزار چندگانه Send مخصوص ارسال پست الکترونیکی را در اختیار گوشی‏های هوشمند مجهز به سیستم‌عامل اندروید قرار داد. اواخر ماه ژوئیه مایکروسافت برای نخستین بار نسخه ویژه ابزار موبایلی Send برای دستگاه‏های مجهز به سیستم‌عامل iOS را عرضه کرد و قابلیت‏های جدید از جمله سیستم گفت‏وگوی اینترنتی را به آن افزود.

مایکروسافت، ابزار Send را که پیش‏تر با نام Flow شناخته می‏شود، در مرحله نخست برای سیستم‏های Outlook و Office ۳۶۵ عرضه کرد تا سازمان‏ها و مراکز آموزشی به‌صورت رایگان و با قابلیت‏های فراوان بتوانند خدمات پست الکترونیکی خود را مدیریت کنند.

این شرکت اواخر ماه ژوئیه توضیح داد که ابزار Send به‌زودی برای سیستم‌عامل اندروید و ویندوز فون هم عرضه می‏شود و هم‏اکنون پس از گذشت دو ماه این اتفاق رخ داده است.

شرکت مایکروسافت از روز جاری نسخه ویژه Send برای دستگاه‏های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید را به صورت عمومی عرضه کرد تا کاربران در کشورهای آمریکا، کانادا، بریتانیا، برزیل و دانمارک بتوانند آن را در اختیار بگیرند. البته گفته شد این ابزار از پایان سپتامبر به صورت عمومی برای همه کاربران اندرویدی جهان عرضه می‏شود.

مایکروسافت طی چند ماه اخیر قابلیت‏های فراوانی را به نسخه ویژه Send برای iOS اضافه کرد که از جمله آنها می‏توان به امکان پاک کردن سابقه گفت‏وگوهای اینترنتی، افزودن افراد به گفت‏وگو، به اشتراک‌گذاری موقعیت جغرافیایی، ‏تماس تلفنی مستقیم و ارسال تصاویر GIF اشاره کرد.