مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در این جلسه با اشاره به توسعه مسوولیت اجتماعی این شرکت گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه آمادگی همکاری و توسعه روابط با تعاونی‌ها دارد و برای کمک به برندسازی کالاهای تعاونی و هم‌افزایی متقابل در تهیه و ارائه محصولات مطابق بر سلیقه مشتری همکاری خواهد کرد. محمدی با اشاره به شرایط این روزهای بازار افزود: در حال حاضر که تامین گوشت با مشکلاتی مواجه شده است؛ بخشی از شرکت‌های تعاونی می‌توانند به‌عنوان تامین‌کننده مشغول فعالیت شوند و ما می‌توانیم فروششان را تضمین کنیم.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه عنوان کرد: در حوزه صنایع دستی هم می‌توانیم عرضه‌کننده خوبی برای این صنف باشیم و به‌طور نمونه در فروشگاه کرج این امکان را داریم که مکانی را در اختیار فعالان صنایع دستی به‌عنوان نمایشگاه دائمی قرار دهیم تا محصولات خود را عرضه کنند و تلاش‌مان بر این است که هر ماه یک استان به آنها اضافه شود. در ادامه «محمدجعفرکبیری»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه به مجموعه رفاه بابت جلب اعتماد عمومی تبریک می‌گویم افزود: به دلیل اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در سراسر کشور شعبه دارد می‌تواند با توسعه بازار و برندسازی به فروش محصولات تعاونی‌های ما در سراسر کشور کمک بزرگی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برخی تعاونی‌های ما با رفاه کار می‌کنند، افزود: به دنبال توسعه این همکاری‌ها هستیم و تعاونی‌های تولیدی ما سبد محصولات رفاه را در بخش مواد غذایی و پروتئینی نیز تکمیل خواهند کرد. همچنین در بخش هنر- صنعت و صنایع دستی این ظرفیت در تعاونی‌های ما برای ارائه انواع کالای با کیفیت وجود دارد که می‌تواند از تولید به مصرف در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد.