هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی اتاق تهران انتخاب شدند

گروه بازرگانی- روسا و اعضای شش کمیسیون تخصصی اتاق تهران انتخاب شدند. به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، محسن بهرامی ارض اقدس که در دوره ششم ریاست کمیسیون تجارت را برعهده داشت به ریاست کمیسیون تولید و تجارت رسید. ایرج ندیمی، نماینده وزارت صنایع در هیات نمایندگان اتاق و محمدرضا نجفی منش فعال حوزه صنعت نیز به عنوان دو نایب رییس کمیسیون تجارت و تولید انتخاب شدند. همچنین عوض محمدپارسا، رییس سندیکای صنعت برق به عنوان رییس کمیسیون انرژی و مهدی پورقاضی و محمدتقی‌هاشمیان نیز به عنوان دو نایب رییس این کمیسیون انتخاب شدند. ریاست کمیسیون حمل‌ونقل نیز به عهده مسعود خوانساری گذاشته شد و نایب رییسی آن به سیده فاطمه مقیمی و توفیق مجدپور رسید. در این جلسه همچنین از وحید صدوقی، مدیرعامل همراه اول خواسته شد تا در حوزه ارتباطات در این کمیسیون نقش فعالی برعهده بگیرد. از سوی دیگر در دوره جدید اتاق تهران تصمیم گرفته شد تا تشکلی با عنوان امور اجتماعی و تشکل‌ها ایجاد شود. ریاست این کمیسیون نیز که با اقبال خوبی از سوی اعضای هیات نمایندگان مواجه شده بود به محمدمهدی راسخ دبیرکل اتاق تهران رسید. حمیدرضا صالحی و پرویز حسابی از دیگر فعالان بخش خصوصی نیز به عنوان دو نایب‌رییس این تشکل از سوی اعضا انتخاب شدند.

همچنین محمدرضا شهیدی تبار، نماینده وزارت صنایع به عنوان رییس و ابوالفضل روغنی به عنوان نایب رییس دوم کمیسیون سرمایه گذاری و تامین مالی انتخاب شدند. محمدمهدی رییس‌زاده نیز که سابقه طولانی و آشنایی کاملی با مسائل پولی و بانکی و تامین مالی دارد به عنوان نایب رییس اول این کمیسیون انتخاب شد.

در انتخابات کمیسیون کشاورزی و غذا نیز شاهرخ ظهیری پدر صنایع غذایی ایران به عنوان رییس این کمیسیون انتخاب شد و ابوالحسن خلیلی و عباسعلی قصاعی نیز در مقام دو نایب‌رییس این کمیسیون رای آوردند.