مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای کلی سیاست‌های اصل ۴۴ گفت: تصمیم‌گیری برای آینده شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی بر عهده سازمان خصوصی‌سازی است.

«داود خانی» در گفت‌وگو با ایرنا، با بیان آنکه واگذاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی بحثی حقوقی است، از رسانه‌ها درخواست کرد کمتر به مباحث مربوط به آن بپردازند.

«سیدشمس الدین حسینی» وزیر امور اقتصادی و دارایی روز گذشته دستور رییس‌جمهور مبنی‌بر ابطال مصوبه واگذاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران به سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح (ساتا) را به سازمان خصوصی‌سازی ابلاغ کرد.

«غلامرضا حیدری کرد زنگنه» ‌رییس سازمان خصوصی‌سازی نیز بیان کرد: شرکت دیگری بابت رد دیون دولت به سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح (ساتا) واگذار می‌شود، این در حالی است که روز گذشته حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان در گفت‌وگو با فارس، از تشکیل کارگروهی برای بررسی و اعلام نتیجه در خصوص وضعیت نمایشگاه بین‌المللی خبر داد و خاطرنشان کرد: این کارگروه متشکل از ۵ نهاد شامل وزارت بازرگانی، شرکت نمایشگاه‌های تهران، سازمان خصوصی‌سازی،‌ ساتا و مجلس است و در خصوص مواردی چون برگزاری مزایده یا در اختیار گرفتن نمایشگاه به عهده ساتا یا جلب رضایت ساتا یا واگذاری شرکت دیگری به آن تصمیم‌گیری خواهد کرد.