ابوالفضل روغنی‌گلپایگانی، سخنگوی ستاد ائتلاف بزرگ، اعلام کرد: اتاق‌های مشترک ایران و ارمنستان و ایران و اوکراین نیز به تازگی و پس از اتاق‌های مشترک ایران و ایتالیا و ایران - بلژیک و لوکزامبورگ به جمع حامیان از ستاد ائتلاف بزرگ پیوستند. شورای بازرگانی ایران و هند و شورای بازرگانی ایران و مالزی نیز پیش از این حمایت خود را از برنامه‌ها و سیاست‌های ستاد ائتلاف بزرگ اعلام کرده بودند. با جست‌وجویی کوچک در آمار دارندگان کارت بازرگانی به نظر می‌رسد فوتبالیست‌ها بیش از سایر افراد معروف به تجارت علاقه‌مند هستند. بازیگران و البته برخی از فعالان در سیاست و شورای شهر و حتی بازیگران قدیمی نیز کارت بازرگانی دارند و مشغول کار تجارت هستند. شاید شناخته‌شده‌ترین چهره‌های فوتبالی تاجر، علی دایی و احمدرضا عابدزاده ، محمد خاکپور، رضا مهدوی، افشین پیروانی و علیرضا منصوریان هستند.

چهره‌های سیاسی همچون فاطمه هاشمی‌ دختر ارشد آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و جمیله کدیور، نماینده مردم تهران در مجلس ششم نیز از کارت بازرگانی برخوردارند. معصومه آباد، عضو شورای شهر دیگر چهره شناخته شده‌ای است که کارت بازرگانی و دستی بر تجارت دارد. امیررضا واعظ‌آشتیانی هم از اعضای اتاق بازرگانی تهران است. شبنم نعمت‌زاده، دختر محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت معدن و تجارت نیز از دارندگان کارت بازرگانی و فعالان تجاری در کشور است.

شنیده شده بازیگرانی هم بودند که برای دریافت کارت بازرگانی خود به اتاق تهران رفته‌اند. پوری بنایی بازیگر قدیمی سینما، بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم‌خانی هم به اتاق بازرگانی مراجعه و متقاضی دریافت کارت بازرگانی بوده‌اند که شواهد گویای این است که این اتفاق نیفتاده و کارت به نام یکی از بستگان آنها صادر شده است.