گروه بنگاه‌ها: آزاده تاج‌علی، مدیر روابط عمومی بیمه سینا و مدرس خبرنویسی دانشکده خبر گفت: خبر نبض تپنده آگاهی از رویدادها است که در این میان تلاش برای اطلاع‌رسانی از رویدادها و فعالیت‌های تخصصی صنعت بیمه بسیار اهمیت دارد. تاج علی با بیان اینکه خبرنگاران متعهد، در این مواقع به پیگیری هر نهاد پس از هر انتقاد اشاره می‌کنند و خود این موضوع یعنی تولید محتوای مثبت پس از چالش‌های ناگزیر افزود: بسیاری از سایت‌های تخصصی مربوط به صنایع مختلف جهان، علاوه‌بر خبرنگارن راه را برای انتقاد و پیشنهاد توسط توده مردم باز کرده‌اند و سیاست اصلی مدیران آنان، پاسخ و احترام بیشتر به اظهارنظرهای منفی درباره فعالیت‌هایشان است.

تاج علی ادامه داد: به‌عنوان مثال وقتی یک گردشگر با کلمات بسیار منفی برند مجموعه‌ای معتبر را به چالش می‌کشد مدیر آن مجموعه شخصا با چند برابر تعداد کلمات منتقد، از او سپاسگزاری می‌کند، پوزش می‌خواهد و برای همه خوانندگان توضیح می‌دهد که مشکل در آینده نزدیک رفع خواهد شد. پس چرا ما هنوز در روابط‌عمومی‌ها این انعطاف را برای خبرنگاران تخصصی حوزه‌ها نداریم؟

به گفته وی، با جرات می‌توان گفت بیشتر از اخبار چالشی و منفی این روزها، مردم کشورمان به‌دنبال خواندن خبرهای امیدبخش از بیمه‌گرهای خود هستند تا مطمئن باشند در شرایط سخت زندگی همچون بیماری، سالمندی و بازنشستگی زندگی‌شان کیفیت بهتری خواهد داشت و در کنار خانواده‌شان با عزت و آبرومندی بیشتر خواهند زیست. او به تجربه اخیر خود در برندینگ بیمه سینا هم اشاره کرد و ادامه داد: می‌توان فعالیت در شبکه‌های مجازی را هم بخشی از وظایف رسانه‌ای روابط عمومی‌ها دانست که بر این اساس در ماه گذشته روابط عمومی بیمه سینا به اطلاع‌رسانی مجازی از مزایای بیمه عمر پرداخت که عکس و کپشن مردمی این اقدام، در ساعت اول با ۶ هزارو در مدت دو روز، با ۱۲ هزار واکنش مثبت و همچنین ۳۰۰ مورد اظهارنظر درباره بیمه عمر روبه‌رو شد.