وی با بیان اینکه ۱۵مهر امسال با رونمایی از فرآیند بانکداری دیجیتال گام موثری در اجرا برخواهیم داشت بیان کرد: با اجرای این فرآیند‌ها ۲۰ سرویس بانکداری دیجیتال به مشتریان ارائه می‌شود.در ادامه مهدی عباس‌نیا، مدیرعامل شرکت جهان ارقام پارس (جامپ) به تبیین افق ۱۴۰۰ این شرکت پرداخت و اقدامات صورت‌گرفته و برنامه‌های آتی شرکت را در راستای بانکداری دیجیتال برای حاضران تشریح کرد.در این مراسم از دو محصول جدید «شرکت سابین تجارت آریا» رونمایی شد. فرهاد وکیلیان، مدیرعامل این شرکت توضیحاتی درباره پلت‌فرم پرداخت مشاغل خاص و پلت‌فرم کارت هدیه ارائه و گفت: رونمایی از این دو محصول هم‌‌راستا با رویکرد دیجیتالی شدن بانک ایران زمین برنامه‌ریزی شده است.

در ادامه‌ این مراسم عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل بانک ایران زمین، ضمن خرسندی از اقدامات انجام گرفته در این شرکت‌ها برای اجرای بانکداری دیجیتال اظهار کرد: با اجرای موارد اعلامی در حوزه بانکداری دیجیتال می‌توان گفت تحولی در حوزه بانکداری در نیمه مهرماه در بانک ایران زمین خواهیم داشت. وی بیان کرد: سال‌ها پیش در حوزه بانکداری الکترونیک شاهد این موضوع بودیم و امیدوارم این موضوع در سال جاری با اجرایی شدن این فرآیند‌ها در بانک ایران زمین انجام شود.مجتبی شیروانی، قائم‌مقام بانک ایران‌زمین، توضیحاتی را در خصوص ادامه راه پیشرفت و موفقیت شرکت‌های تابعه با حاضران مطرح کرد.وی بر لزوم وجود رویاپردازی در رسیدن به اهداف تجاری سودآور و امتداد مسیر خلاقانه در رویکرد شرکت‌های تابعه، تاکید کرد.

در پایان پیش‌نویس مجلدی با عنوان «گزارش محیط‌شناسی صنعت پرداخت» که حاصل تلاش همکاران متخصص در شرکت سابین تجارت آریا است؛ توسط «وکیلیان» مدیرعامل این شرکت به پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین به واسطه ۲۰ سال حضور موثر در «صنعت پرداخت» اهدا شد؛ تا پیش‌گفتار این کتاب با قلم ایشان برای پژوهش و تحقیقات آیندگان این صنعت، سودمند واقع شود. همچنین در خبر دیگری از این بانک اعلام شد، معاون استانی و رئیس شعبه خوراسگان بانک ایران زمین در راستای حمایت از تولیدات داخلی، از کارخانه کارتن‌سازی امینی اصفهان بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی در این بازدید بهزاد ترویجی معاون اداری و مالی مدیر شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و چهار محال و بختیاری ضمن تشریح پیشینه فعالیت‌های بانکداری مدرن در بانک ایران زمین، به ارائه توضیحاتی در زمینه صدور ال‌سی داخلی و انواع ضمانت‌نامه‌ها پرداخت و با اشاره به مهیا بودن شرایط گسترش همکاری‌های فی‌ما‌بین، خواستار گسترش روابط هر دو بنگاه اقتصادی شد.وی افزود بانک ایران زمین از تمام ظرفیت خود در جهت حمایت از تولید در سال ۹۹ استفاده می‌کند و تلاش دارد در سالی که مزین به سال جهش تولید است همگام با سیاست‌های کلی کشور اقدامات متناسب را عملی کند.

سپس علیرضا امینی، مدیر کارخانه گزارشی در خصوص مراحل تکمیل، نصب و راه اندازی خط تولید ارائه و با تشریح تاریخچه شرکت  اظهار کرد: اکنون شرکت در سه‌شیفت به‌صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت است که روزانه ۱۵۰ تن ورق کارتنی تولید و برای ۲۰۰نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر غیر‌مستقیم اشتغال‌زایی کرده است.

وی در ادامه با اشاره به روند سخت تعمیرات این دستگاه‌ها به تولید قطعات و بازسازی دستگاه تولیدی توسط شرکت و عدم‌وابستگی به هر گونه تکنسین‌های خارجی اشاره و عنوان کرد در سال جاری موفق به راه اندازی یک خط تولید در شهر حله کشور عراق شده‌ایم که توان عملیاتی ما را در بحث مراودات بانکی با سایر کشور‌ها را نیز تحت تاثیر قرارداده است.

در پایان حاضران توافق کردند ضمن گسترش همکاری‌های فی‌مابین، مراودات بانکی بیش از پیش ادامه یابد.