نرخ بیکاری هلند در کمترین سطح هشت ماهه

طی این مدت شمار شاغلان هلندی ۲۵ هزار نفر بیشتر شده و به ۹ میلیون و ۱۰ هزار نفر رسیده است. نرخ مشارکت نیز که نسبت جمعیت شاغل در بازه سنی ۱۵ تا ۶۴ سال را اندازه می‌گیرد به ۵/ ۷درصد افزایش پیدا کرده که ۱/ ۰درصد بیشتر از رقم ثبت شده برای ماه قبل بوده است.

متوسط نرخ بیکاری هلند در بازه زمانی ۲۰۰۳ تا ۲۰۲۰ معادل ۱۸/ ۵درصد بوده که بالاترین رقم ثبت شده مربوط به فوریه ۲۰۱۴ با ۹/ ۷درصد و کمترین نرخ ثبت شده نیز مربوط به مارس ۲۰۲۰ با ۹/ ۲درصد بوده است.

از سوی دیگر اما نرخ بیکاری در استرالیا تا پایان ۱۲ ماه منتهی به ژانویه با ۲/ ۰درصد کاهش نسبت به بازه مشابه منتهی به ماه قبل به ۴/ ۶درصد رسید که این رقم، ۱/ ۰درصد کمتر از نرخ قبلی مورد انتظار و کمترین نرخ بیکاری ثبت شده در استرالیا در هشت ماه اخیر بوده است.

طی این مدت شمار شاغلان تمام‌وقت استرالیایی ۳۰ هزار نفر بیشتر شده و به ۱۲میلیون و ۹۳۰ هزار نفر رسیده است.  شمار بیکاران این کشور تا پایان این ماه نیز با ۳۴ هزار و ۳۰۰ نفر کاهش به ۸۷۷ هزار و ۶۰۰ نفر رسید.

نرخ مشارکت نیز که نسبت جمعیت شاغل در بازه سنی ۱۵ تا ۶۴ سال را اندازه می‌گیرد به ۲/ ۶۶درصد افزایش پیدا کرده که ۱/ ۰ درصد بیشتر از رقم ثبت‌شده برای ماه قبل بوده است. البته این نرخ مشارکت ۱/ ۰درصد بیشتر از پیش‌بینی قبلی کارشناسان بود.