گروه بازارپول- طی مراسمی با حضور دکتر پیمان نوری، رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک رفاه، هادی اخلاقی فیض آثار و رضا معمار اصفهانی به عنوان اعضای جدید هیات‌مدیره این بانک معرفی شدند. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، دکتر نوری در این مراسم طی سخنانی ضمن تشکر از تلاش‌های بی‌دریغ دکتر پرویز احمدی و حسن پورعبدالهیان، اعضای پیشین هیات‌مدیره، انتصاب اعضای جدید هیات‌مدیره را در راستای تحقق مدیریت مشارکتی ارزیابی کرد و افزود: کار کردن در شبکه بانکی در این سطح، روحیه و مسوولیت‌پذیری بالایی را می‌طلبد.

بر پایه این گزارش، اعضای جدید هیات‌مدیره بانک رفاه از کارکنان این بانک بوده و دارای سوابق و مسوولیت‌های اجرایی مختلف می‌باشند، به طوری که اخلاقی فیض‌آثار، فارغ‌التحصیل ممتاز کارشناسی‌ارشد در رشته برنامه‌ریزی اقتصادی و توسعه از دانشگاه تهران است و کارشناس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و رییس اداره سازمان و برنامه‌ریزی این بانک از جمله مسوولیت‌های قبلی وی می‌باشد.

همچنین معمار اصفهانی نیز دارای مدرک کارشناسی‌ارشد در رشته مدیریت دولتی بوده و از بدو خدمت در واحد‌ها و پست‌های مختلف در بانک رفاه از جمله رییس اداره امور شعب استان‌های مرکزی و گیلان فعالیت داشته است.

در پایان مراسم احکام انتصاب اعضای جدید هیات‌مدیره که از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی صادر شده بود، توسط دکتر نوری به ایشان اهدا گردید.