گروه بنگاه‌ها - مدیر بیمه‌های عمر و حوادث بیمه آسیا اعلام کرد که این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین شرکت بیمه خصوصی کشور برای اولین بار بیمه‌نامه حوادث شخصی ویژه دریانوردان و ملوانان را ارائه کرد. به گزارش پایگاه خبری اعتبار، علیرضا بنی اسدی با تصریح خط مشی بیمه آسیا در شناسایی بازارهای جدید و طراحی و ارائه خدمات بیمه‌ای متناسب با درخواست بیمه‌گذاران گفت: این بیمه‌نامه بی‌نظیر برای اولین بار در کشور به منظور برطرف کردن نگرانی‌ها و جبران هزینه‌های ناشی از بروز حوادث شغلی و غیر‌شغلی و خصوصا دزدی‌های دریایی طراحی شده است.

وی با تاکید بر ویژگی‌های خاص و منحصربه فرد این بیمه‌نامه در پوشش خطر دزدی دریایی اظهار کرد: با ارائه این پوشش دغدغه و نگرانی‌های دریانوردان بابت تامین هزینه‌های معیشتی خانواده خود در ایام اسارت برطرف می‌شود و دریانوردان متاهل نیز می‌توانند با پرداخت مبلغی اندک، خانواده خود را نیز تحت پوشش بیمه حوادث قرار دهند.

بنی اسدی افزود: در صورتی که در اثر بروز حادثه‌ای هر یک از دریانوردان در بیمارستان بستری شوند، در مدت بستری به آنان حقوق روزانه، جهت تامین هزینه‌های زندگی پرداخت می‌شود. وی با اشاره به اعتبار این بیمه‌نامه در هر کجای دنیا و در طول شبانه روز اظهار کرد: در این بیمه‌نامه تمامی دریانوردان و ملوانان می‌توانند خود را در مقابل حوادث شغلی و غیرشغلی، هزینه‌های پزشکی، نقص عضو، از کارافتادگی دائم (کلی یا جزئی) یا فوت تحت پوشش قرار دهند.