گروه بازار پول- واحد ارتباطات مردمی بانک کشاورزی در سه ماه پایانی سال ۱۳۸۶ پاسخگوی بیش از یک هزار نفر از کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی بود. به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی؛ این بانک با توجه به تاکیدات دولت بر مهرورزی، عدالت‌گستری، تکریم مشتریان و رفع مشکلات آنان، در سه ماه پایانی سال ۱۳۸۶ پاسخگوی بیش از یک هزار نفر از کشاورزان و تولیدکنندگان بخش کشاورزی بوده است.

براساس این گزارش؛ با دریافت اطلاعات کامل از پرونده مراجعان و متقاضیان از شعب و مدیریت‌های بانک کشاورزی در سراسر کشور، جلسات ملاقات‌های مردمی به صورت حضوری با مدیرعامل این بانک برگزار شده است و ضمن بیان مشکلات تولیدکنندگان بخش کشاورزی، راهنمایی‌های لازم برای حل مشکلات آنان از طرف مدیرعامل بانک ارائه شده است.

این گزارش می‌افزاید؛ تمدید اقساط بدهی، دریافت تسهیلات، بخشودگی جرایم، کاهش درصد آورده، کسری وثیقه و... به عنوان بیشترین موضوعات مطرح شده در ملاقات‌ مردمی مدیرعامل بانک کشاورزی بوده و موارد از طریق این واحد تا حصول نتیجه نهایی پیگیری و به اطلاع مشتریان رسیده است.

متقاضیان می‌توانند از طریق واحد ارتباطات مردمی با شماره‌تلفن ۸۸۲۴۴۲۷۶-۰۲۱ برای ارتباط مستقیم با مدیرعامل بانک کشاورزی تماس حاصل کنند.