مدیرعامل بیمه ایران گفت: بیمه ایران براساس ارزیابی‌های انجام شده، موفق شد عنوان نخست شرکت‌های بیمه‌گر جهان را از سوی موسسه بین‌المللی آرگ اروپا و مدیریت کیفیت جامع (B.I.D ) به دست آورد.

به گزارش ایسنا، دکتر جواد سهامیان مقدم در سومین همایش سراسری ایثارگری بیمه ایران، با بیان این مطلب اظهار کرد: کسب این عنوان، نشان از آن دارد که اگر کارها را با صلابت و اعتقاد انجام دهیم، هیچ چیز نمی‌تواند مانع رسیدن به اهداف باشد.

رییس هیات‌مدیره بیمه ایران اذعان کرد: اگر امروز در هر زمینه‌ای به موفقیت دست یابیم، قطعا الگویی برای جهان خواهیم بود.

مدیرعامل بیمه ایران اظهار کرد: آنچه امروز باعث گسترش و حفظ سهم بازار بیمه‌ای کشور برای شرکت شده، به دلیل مشتری‌مداری و حفظ حقوق مشتریان بوده است.

سهامیان تاکید کرد: نباید تصور شود که شکستن سهم بازار بیمه ایران به گسترش بازار و رقابت کمک می‌کند، چرا که ضریب نفوذ ۳/۱درصدی بیمه‌ای در کشور نشان از آن دارد که هنوز بازار بسیار بزرگ و تازه‌ای برای شرکت‌های خصوصی فراهم است.

رییس هیات‌مدیره بیمه ایران با اشاره به استفاده صحیح از فرصت‌ها و منابع، اظهار کرد: درست مصرف کردن به جای کم مصرف کردن یکی از راه‌های کمک به کشور است.

مدیرعامل بیمه ایران با تاکید بر اینکه باید باورها را در ذهن خودمان تقویت کنیم، بیان کرد: یکی از جبهه‌های مهم مبارزه امروز، عرصه اقتصاد است.

وی با بیان اینکه فرصت خدمت و خودسازی همیشه برای ما فراهم نیست، اظهار کرد: باید از آنچه داریم، بهترین استفاده را ببریم و در جایگاه خدمت‌رسانی به مردم، خدمت‌مدارانه کارها را انجام دهیم.

سهامیان بزرگداشت ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نقش ایثارگران در ارتقای فرهنگ خدمت‌رسانی به مردم، تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جهت رسیدن به اهداف سال نوآوری و شکوفایی، نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف با روحیه ایثارگری و ایجاد زمینه مشارکت جدی ایثارگران در صنعت بیمه را در راستای ایجاد امنیت و امید به مردم از مهم‌ترین اهداف سومین همایش سراسری ایثارگران بیمه ایران دانست.