بانک صادرات ایران 115هزار «پایانه‌فروش» نصب کرد

گروه بازارپول- بانک صادرات ایران تا پایان تیرماه سال‌جاری ۱۱۵هزار دستگاه پایانه فروش (POS) در راستای جلب رضایت مشتریان نصب و راه‌اندازی کرد. به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک، در راستای جلب رضایت مشتریان و با توجه به مزایای پرشمار توسعه شبکه پایانه‌های فروشگاهی، نسبت به گسترش روزافزون دستگاه‌های POS اقدام و تا پایان خردادماه سال‌جاری افزون بر ۱۱۵هزار دستگاه پایانه فروش در فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور نصب و راه‌اندازی کرده است.

براساس این گزارش بانک صادرات ایران تا پایان تیرماه ۱۳۸۷ از مجموعه پایانه‌های فروشگاهی راه‌اندازی شده خود ۴۳هزار دستگاه در تهران و ۷۲هزار دستگاه در استان‌های کشور نصب و به بهره‌برداری رسانده است.

شایان ذکر است به کارگیری دستگاه‌های POS در فروشگاه‌های کشور مزایای پرشماری همچون: سرعت‌دهی و اطمینان بخشی در انجام معاملات، صرفه‌جویی در هزینه‌های ملی بابت امحاء اسکناس‌های فرسوده، رونق تجارت الکترونیک، کمک به سلامت و بهداشت افراد جامعه، افزایش ضریب امنیت و ایمنی مردم به خاطر بی‌نیازی از حمل پول نقد و کاهش چشمگیر مراجعات مردم به دستگاه‌های خودپرداز را در پی دارد که از این رو بانک صادرات با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، توسعه شبکه پایانه‌های فروشگاهی را در دستور کار خود دارد.

گفتنی است کلیه فروشگاه‌های معتبر در اقصی نقاط کشور که در زمینه‌های مختلف خدماتی، تولیدی و بازرگانی فعالیت می‌کنند طی هماهنگی با اداره کل خدمات کارت بانک صادرات ایران، بدون هیچ‌گونه محدودیتی می‌توانند نسبت به نصب و بهره‌برداری از دستگاه‌های POS این بانک اقدام کنند.