از نیمه شهریورماه سال جاری، طرح نو و ابتکاری بیمه نوین در زمینه بیمه گردشگران داخل کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

آقای امیرحسین قربانی، مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه نوین، با اعلام این خبر و این‌که اوج نگرانی برای کسانی که اقدام به مسافرت می‌کنند، از زمان خروج از خانه تا بازگشت به آن است، گفت: کارت بیمه گردشگری بیمه نوین هم مخاطرات مربوط به خانه بیمه‌گذار در ایام مسافرت و هم حوادث هنگام سفر او و خانواده‌اش را زیر پوشش قرار می‌دهد.وی افزود: به این ترتیب، این بیمه‌نامه در واقع شامل دو بیمه‌نامه است: اول بیمه آتش‌سوزی با پوشش‌های اضافی‌، مانند سرقت و ترکیدگی لوله برای خانه بیمه‌گذار و دوم بیمه نامه حوادث خانواده بیمه‌گذار که حوادث ناشی از رانندگی و هزینه‌های پزشکی ناشی از وقوع حوادث تحت پوشش را در طول سفر نیزشامل می گردد.مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه نوین در ادامه گفت: مدت اعتبار کارت بیمه گردشگری از ساعت ۲۴ روز قبل از تاریخ شروع سفر تا پایان آن و حداکثر ۱۵ روز است که بیمه‌گذاران محترم باید آن را قبل از آغاز مسافرتشان تهیه کنند. وی افزود: طراحی اولیه «کارت بیمه گردشگری» در آغاز برای کارمندان دولت صورت گرفته بود که در مراحل بعدی شامل همه هموطنان گردشگر در سراسر کشور شد. با این وجود، این بیمه‌نامه شامل گردشگرانی می‌شود که با تورهای مسافرتی داخلی مسافرت کرده، یا از طریق سازمان‌ها و نهادهای مختلف در قالب طرح‌های استفاده از زائرسراها یا استراحت گاه‌های ساحلی و موارد مشابه اعزام شوند.قربانی در مورد هزینه این بیمه‌نامه گفت: همه خدمات یادشده این بیمه‌نامه اعم از بیمه حوادث بیمه‌گذار و خانواده‌اش و بیمه آتش‌سوزی با پوشش‌های اضافی سرقت و ترکیدگی لوله برای خانه او در مدت سفر تنها با پرداخت کمتر از ۶۰۰۰تومان ارائه می‌شود. به علاوه مسوولیت مدنی بیمه‌گذار در قبال همسایگانش نیز زیر پوشش همین بیمه‌نامه قرار دارد که جاذبه خاصی به آن می‌بخشد. وی ویژگی ممتاز دیگر طرح کارت بیمه گردشگری بیمه نوین را خرید آسان آن یاد کرد و افزود: با توجه به این‌که حق بیمه این بیمه‌نامه ثابت است، خرید آن بسیار ساده و مراحل صدورش در کوتاه‌ترین زمان صورت می‌گیرد. به علاوه این بیمه‌نامه در همه فصول سال با یک نرخ ارائه می‌شود.مدیر بیمه‌های آتش‌‌سوزی بیمه نوین در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به پوشش‌های بسیار خوب طرح کارت گردشگری و هزینه اندک آن، این بیمه‌نامه هدیه مناسبی برای سازمان و نهادها و شرکت‌های دولتی و خصوصی است که می‌توانند آن را به کارکنان خود به ویژه در ایامی چون نوروز اهدا کنند.

خدمات ویژه بیمه‌‌نوین به سپرده‌‌گذاران سرمایه‌‌گذاری بانک اقتصاد‌‌نوین

بر اساس توافقنامه‌ای که میان بانک اقتصاد‌‌نوین و شرکت بیمه‌‌نوین امضا شده، سپرده‌‌گذاران طرح شش ماهه سپرده‌‌‌های سرمایه‌‌گذاری بانک اقتصاد‌‌نوین علاوه بر دریافت سود ۲۵/۱۷درصدی، از خدمات ویژه بیمه‌‌نوین نیز برخوردار می‌‌‌‌شوند.روابط عمومی ‌‌‌‌بیمه‌‌نوین با اعلام این خبر افزود: بر اساس این توافق‌‌نامه، با توجه به میزان سپرده‌‌گذاری مشتریان بانک اقتصاد‌‌نوین، ۱۶ بسته بیمه‌ای که هر یک شامل بیمه‌‌نامه‌‌‌های متعدد با مزایای گوناگون است، طراحی شده است که با هزینه بانک اقتصاد‌‌نوین علاوه بر سود یادشده، به سپرده‌‌گذاران طرح یادشده تعلق می‌‌‌‌گیرد.

بر اساس این خبر، حداقل حق بیمه این بسته‌‌‌ها ۴۵۰۰ ریال و حداکثر آن نزدیک به ۷ میلیون ریال است که از سوی بانک اقتصاد‌‌نوین پرداخت می‌‌‌‌شود. برای مثال، بسته بیمه‌ای شماره ۳ تنها شامل بیمه حوادث است، در حالی که در بسته بیمه‌ای شماره ۶، علاوه بر بیمه حوادث فرد و خانواده سپرده‌‌گذار، منزل مسکونی وی نیز تا سقف ۳۵۰ میلیون ریال زیر پوشش بیمه آتش سوزی قرار می‌‌‌‌گیرد.