بیمه آسیا خسارت 19میلیارد ریالی شر کت ورزیران را پرداخت کرد

گروه بازار پول- بیمه آسیا مرحله اول خسارت ۱۹میلیارد ریالی آتش‌سوزی شرکت ورزیران را که به علت ایجاد شکاف در عدسی مخزن میکسر رخ داده بود، پرداخت کرد.

اسماعیل مهمانی، عضو هیات‌مدیره بیمه آسیا در بیمه‌های اشیا، با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع حریق در کارخانه شرکت ورزیران در جاده قزوین، کارشناسان بیمه آسیا ضمن بازدید از محل و انجام بررسی‌های مقتضی، مجموع خسارت‌های تحت پوشش بیمه آسیا را حدود ۱۹میلیارد ریال برآورد کردند. مهمانی افزود: این حادثه منجر به بروز خسارات سنگین در ساختمان، تاسیسات، ماشین‌آلات، تجهیزات و مواد اولیه این کارخانه شد که پس از انجام مراحل بازرسی، کارشناسی و ارزیابی خسارت در کمترین زمان ممکن، مبلغ خسارت طی دو فقره چک به بیمه‌گذار پرداخت می‌شود.

عضو هیات‌مدیره بیمه آسیا برخورداری از پوشش کامل بیمه‌ای و انجام توصیه‌ها و راهکارهای کارشناسان شرکت‌های بیمه را برای افزایش ضریب ایمنی و همچنین جلوگیری از وقوع حوادث آتش‌سوزی در مراکز تولیدی و صنعتی، ضروری دانست. گفتنی است شرکت ورزیران (سهامی عام) تولیدکننده عایق لوله و عایق رطوبتی، تحت لیسانس شرکت فونیکس دانمارک فعالیت می‌نماید و تحت پوشش بیمه‌های آتش‌سوزی، انفجار، صاعقه و زلزله بیمه آسیا قرار دارد.