مدیر‌ اداره بانکداری الکترونیک بانک سپه گفت: این بانک برای ۱۵میلیون خانوار سفر کارت صادر خواهد کرد.

حسین صلواتی در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی و بانک سپه به عنوان مجریان سفر کارت هستند. وی با بیان اینکه بانک سپه برای ۱۵میلیون خانوار ایرانی سفر کارت صادر خواهد کرد، یادآور شد: در ابتدای این طرح شش میلیون سفرکارت بین کارکنان، بازنشستگان و دانشجویان توزیع خواهد شد که تاکنون ۲میلیون و۴۰۰هزار سفر کارت تحویل کارمندان دولت شده است.

وی با اشاره به اینکه ارائه سرویس‌دهی مجازی و رزرواسیون اینترنتی از دیگر امکانات بانک سپه برای همگانی کردن سفر است، عنوان کرد: علاوه بر توزیع سفر کارت ملی توسط بانک سپه، این بانک در یک هزار و۲۰۰ منطقه از هتل‌ها و اماکن اقامتی که سازمان میراث فرهنگی مشخص کرده است، دستگاه pos را نصب کرده است.

مدیر اداره بانکداری الکترونیک بانک سپه بیان کرد: بانک سپه با دارا بودن یک هزار و۲۵۰ دستگاه ATM از نظر خودپرداز نسبت به شعب در رتبه اول کشوری قرار دارد. صلواتی عنوان کرد: تاکنون در بانک سپه چهار میلیون و۵۰۰هزار کارت خودپرداز صادر شده است. وی تصریح کرد: تاکنون توسط بانک سپه ۱۰هزار دستگاه POS در فروشگاه‌های کشور نصب شده که تا پایان سال نصب این دستگاه‌ها توسعه

خواهد یافت.