گروه بازار پول - در آستانه دهه فجر و به منظور تسهیل ارائه خدمات بانکی به مشتریان بانک اقتصادنوین، دو شعبه میدان چیذر و فلکه دوم نیروی هوایی این بانک افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، دکتر مرتضی شهید زاده معاون نظارت این بانک در مراسم افتتاح شعبه میدان چیذر که با حضور جمعی از مدیران این بانک، کسبه و معتمدین محلی برگزار شد، طی سخنانی ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر انقلاب گفت: با راه‌اندازی شعبه میدان چیذر، دسترسی اهالی این منطقه به خدمات این بانک بیش از پیش تسهیل می شود.

دکتر شهیدزاده با اشاره به اهمیت گسترش شبکه شعب، گفت: بانک اقتصادنوین در راستای ارائه هرچه مطلوب‌تر خدمات به مشتریان خود، در کنار گسترش کیفی خدمات بانکی، گسترش شبکه شعب را نیز در دستور کار داشته است، به طوری که این بانک در حال حاضر گسترده‌ترین شبکه شعب را در میان بانک‌های خصوصی کشور در اختیار دارد.

وی گفت: با راه‌اندازی این دو شعبه تعداد شعب نخستین بانک خصوصی کشور به ۲۰۲ شعبه رسید که این تعداد شعبه، دسترسی مشتریان به شعب بانک را بیش از پیش تسهیل می‌کند.

وی اظهار کرد: در حوزه بانکداری الکترونیکی نیز خدمات بانک اقتصادنوین موجب رضایتمندی مشتریان این بانک و شبکه بانکی شده است که می‌توان به توسعه خودپردازهای خارج از شعب و گسترش پایانه‌های فروشگاهی اشاره کرد.

معاون نظارت بانک اقتصادنوین در ادامه به لزوم ارتقای سطح کیفی خدمات بانکی این بانک اشاره کرد و گفت: هر چند بانک اقتصادنوین در ارائه خدمات نوین بانکی پیشرو است، ولی لازم است به منظور رضایتمندی بیشتر مشتریان، سطح خدمات این بانک همچنان افزایش یابد.

علاوه بر شعبه میدان چیذر، شعبه فلکه دوم نیروی هوایی بانک اقتصادنوین نیز طی مراسمی روز پنج شنبه ۱۰ بهمن ماه جاری به عنوان دویست و یکمین شعبه به شبکه گسترده این بانک پیوست.

شعبه چیذر بانک اقتصادنوین به آدرس تهران، میدان چیذر، خیابان حکمت (برادران سلیمانی)، پلاک ۱۵۴ از روز پنج‌شنبه ۱۰ بهمن ماه آماده ارائه خدمت به کسبه و اهالی این منطقه و سایر مشتریان است.

همچنین شعبه فلکه‌دوم نیروی‌هوایی بانک اقتصادنوین نیز به آدرس فلکه دوم نیروی هوایی، جنوب غربی میدان،

پلاک ۲۱۶ از روز ۱۰ بهمن آماده ارائه خدمت به اهالی این منطقه و مشتریان بانک اقتصادنوین است.