حمایت مالی موسسه مالی‌و‌اعتباری مهر از صنعت خودروسازی کشور

گروه بازار پول - جلسه مشترک مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری مهر و مدیرعامل شرکت خودروسازی پارس‌خودرو با حضور دکتر شفیع‌زاده، مدیرعامل موسسه مهر، کارشناسان موسسه مالی و اعتباری مهر و مدیران گروه خودروسازی پارس‌خودرو برگزار شد.

در این نشست که به منظور بحث و تبادل‌نظر پیرامون برنامه‌های حمایتی موسسه از صنعت خودروسازی کشور برگزار شده بود، طرفین برنامه‌های راهبردی سازمان مطبوع را در سال ۸۸ تشریح و بر افزایش تعاملات و سطح مبادلات اقتصادی تاکید کردند.

در پایان نشست شفیع‌زاده و هیات‌همراه از قسمت‌های مختلف شرکت پارس‌خودرو بازدید و از نزدیک با فعالیت‌های گروه خودروسازی پارس‌خودرو آشنا شدند.

امضای تفاهم‌نامه مشترک با سازمان بهزیستی کشور

همچنین همزمان با سالروز گرامیداشت هفته معلم تفاهم‌نامه همکاری مشترک موسسه مالی و اعتباری مهر توسط احمد شفیع‌زاده، مدیرعامل موسسه و فقیه، رییس سازمان بهزیستی کشور امضا شد.

در جلسه‌ای که در محل دفتر مرکزی سازمان بهزیستی کل کشور برگزار شد، شفیع‌زاده گفت: این تفاهم‌نامه به منظور ارائه خدمات مالی و تسهیلات به مددجویان تحت‌پوشش بهزیستی کل کشور با هدف اشتغال‌زایی و ایجاد امکانات برای مددجویان و در نتیجه استقلال و معیشت خانواده است. در ادامه جلسه، فقیه ضمن قدردانی از اقدام خیرخواهانه موسسه مالی‌و‌اعتباری مهر ابراز امیدواری کرد: این تفاهم‌نامه، زمینه تعاملات مشترک دو مجموعه برای بسط وگسترش فعالیت‌های حمایتی هرچه بیشتر از مددجویان را ایجاد کند.