گروه بازار پول- قرعه‌کشی سومین دوره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین (امروز) چهارشنبه ۲۰ خردادماه سال جاری با حضور هیات نظارت شامل نمایندگان دادستانی کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیران، معاونان و جمع کثیری از مشتریان بانک اقتصادنوین در تهران برگزارشد. به گزارش بینا، یکصد دستگاه خودروی سواری مزدا۳ و ۱۵۰ کمک هزینه سفر زیارتی هر یک به ارزش ۴میلیون ریال و ۲۰۰ بن کارت خرید صنایع دستی و میلیاردها ریال جوایز نقدی به تعداد ۲۵۴۵۰ فقره جایزه از جمله جوایزی بود که بین دارندگان حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصادنوین قرعه کشی شد.

ارزش جوایز دوره سوم حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک اقتصاد نوین به میزان ۲۵۴۵۰ فقره و به مبلغ ۳۱میلیارد ریال بود.

به گزارش بینا نحوه امتیاز دهی و قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز سال ۱۳۸۷ بانک اقتصاد نوین به شرح ذیل اعلام شد:

آن دسته از حساب‌هایی واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی خواهند بود که در پایان مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی (۳۱اردیبهشت ماه ۱۳۸۸) حداقل دویست‌هزار ریال موجودی داشته باشند، مگر آن تعداد از حساب‌هایی که تا تاریخ فوق حداقل مبلغ دویست‌هزار ریال موجودی به مدت ۹۰ روز متوالی یا بیشتر در حساب متوقف داشته باشند که در این صورت شرط شرکت این حساب‌ها در قرعه‌کشی، مسدود نبودن حساب ذی‌ربط در پایان روز ۳۱/۰۲/۱۳۸۶ است.

شرط اعطای جایزه به برندگان، متوقف بودن حداقل مبلغ دویست‌هزار ریال موجودی به مدت ۹۰ روز متوالی یا بیشتر در حساب و مسدود نبودن حساب ذی‌ربط در روز قرعه‌کشی است و دوره امتیازدهی از تاریخ افتتاح حساب (حداکثر ۲۶/۱۲/۱۳۸۶) لغایت پایان روز ۳۱اردیبهشت‌ماه ۱۳۸۸ خواهد بود و در طول این دوره به ازای هر پنجاه‌هزار ریال موجودی روزانه یک امتیاز به حساب تعلق می‌گیرد.

براساس این گزارش تصمیمات متخذه، مبلغ کل جوایز این دوره به ماخذ حداکثر دو درصد (۲درصد) میانگین دوره سپرده‌پذیری به اضافه هزینه تبلیغات جمعا سی و یک‌میلیارد ریال و تعداد جوایز به ماخذ ۵تا ۱۰درصد تعداد حساب‌های مشمول قرعه‌کشی تعیین گردیده است. جدول ضمیمه نشانگر ترکیب جوایز دوره سوم بانک اقتصاد نوین است.

با توجه به اینکه براساس قوانین و مقررات مربوطه، هر شخص در هر دوره قرعه‌کشی نبایستی بیش از یک جایزه برنده شود، لذا به همین منظور قرعه‌کشی از جوایز بزرگ به کوچک انجام می‌شود و نرم افزار طوری برنامه‌ریزی می‌شود که چنانچه به حسابی بیش از یک جایزه اصابت کند، اولین جایزه متعلق به آن حساب است و سایر جوایز را مجددا با عدد گام جدید که از تقسیم تعداد کل امتیازها به تعداد جوایزی که بایستی مجددا قرعه‌کشی شوند، به دست می‌آید تعیین خواهد کرد.

همچنین چنانچه شخصی با چند حساب، برنده چندین جایزه شود جایزه بزرگ‌تر به وی اعطا می‌شود و سایر جوایز مجددا با محاسبه عدد گام جدید (به شرح بند-۷)مشخص خواهند شد.

پس از قرعه‌کشی چنانچه فردی از برندگان واجد شرایط دریافت جایزه نباشد برنده جایگزین جوایز خودرو در همان جلسه قرعه‌کشی و با نظارت هیات محترم نظارت بر قرعه‌کشی و با گوی و گردونه تعیین خواهد شد.

بانک اقتصادنوین به منظور قدردانی از توجه هموطنان به سنت پسندیده قرض‌الحسنه علاوه بر اهدای جوایز نفیس، ۱۰درصد تخفیف خدمات بیمه‌ای بیمه نوین برای سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه منظور کرد.