نخستین همایش مدیریت ریسک یکپارچه میزبان رییس‌کل بانک مرکزی

گروه بازار پول - همایش مدیریت ریسک یکپارچه با سخنرانی رییس‌کل بانک مرکزی، روز سه‌شنبه همین هفته برگزار می‌شود. به گزارش دبیرخانه این همایش، طهماسب مظاهری، رییس‌کل بانک مرکزی معاون وزیر اقتصاد، تنی چند از معاونان و مشاوران بانک مرکزی میهمان برگزارکنندگان اولین همایش مدیریت ریسک یکپارچه در تالار خواجه نصیر‌الدین طوسی مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما خواهند بود.

بنابراین گزارش در این همایش که نخستین‌بار در کشور برگزار می‌شود، علاوه‌بر دکتر داود اصفهانی، مدیرعامل شرکت کامپیوکو و برگزارکننده همایش، دکتر رسول‌اف، مدیرعامل بانک اقتصاد نوین، دکتر راعی، مدیرعامل بانک تجارت، ۲تن از متخصصان سوییسی مدیریت ریسک با نام‌های اولیور مخشان و ویلی ویراگ همچنین دکتر فلاح‌پور، رییس گروه مدیریت ریسک بانک اقتصاد نوین و بهزاد فخار، رییس‌گروه نظارت بر ریسک عملیاتی بانک مرکزی به سخنرانی خواهند پرداخت.

رییس‌کل بانک مرکزی در این همایش ضمن سخنرانی خود، مجموعه‌ای از مقولات مرتبط با مدیریت ریسک در بانک‌ها و موسسات مالی را بررسی خواهد کرد. بنابر آخرین اطلاعات رسیده از دبیرخانه این همایش، به دلیل استقبال فراوان مقامات، مسوولان و کارشناسان اقتصادی برای حضور در این مراسم، محل برگزاری آن به تالار خواجه نصیرالدین طوسی مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما انتقال یافته است تا ضمن افزایش گنجایش تالار برای ۷۰۰نفر، امکان برگزاری مطلوب‌تر آن فراهم آید.

باتوجه به شرایط به‌وجود آمده، امکان ثبت‌نام بیشتر از علاقه‌مندان در این همایش فراهم شده است. هزینه ثبت‌نام دانشجویان برای حضور در همایش به‌صورت نیم‌بها خواهد بود.

همایش مدیریت ریسک یکپارچه (Enter Prise Risk Management) برای اولین بار در کشور در قالب ۸رشته سخنرانی و یک میزگرد پرسش و پاسخ توسط کارشناسان ایرانی و سوئیسی ۲۹ آبان‌ماه (سه‌شنبه) برگزار می‌شود. این همایش با حمایت بانک اقتصاد نوین، موسسه مالی و اعتباری قوامین، بانک تجارت، بانک صادرات، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران- شمال و دانشگاه کیش برگزار می‌شود.