یک ایرانی، معاون بین‌الملل موسسه عالی بیمه انگلیس شد

ترجمه: مسعودرضا طاهری

مدیرعامل ایرانی گروه خدمات مالی و بیمه‌ای Nexus در امارات متحده عربی، به عنوان معاون بین‌الملل موسسه عالی بیمه انگلیس (CII) منصوب شد. محمودنجومی، مدیرعامل این شرکت از میان ۹۰هزار عضو (CII) به این سمت منصوب شده است. شرکت Nexus که توسط محمود نجومی در دبی تاسیس شده است، یکی از اعضای فعال موسسه عالی بیمه انگلیس (chartered Insurance Institute) نیز هست. موسسه عالی بیمه انگلیس اولین سازمان حرفه‌ای صنعت خدمات مالی و بیمه در این کشور است که در سال ۱۸۷۳ پایه‌ریزی شده‌است و هم اکنون در ۱۵۰ کشور جهان دفاتر نمایندگی رسمی دارد.

بنابراین گزارش انتصاب محمود نجومی به عنوان معاون بین‌الملل CII به دلیل خلق آموزش‌های نوین و توسعه فرصت‌های حرفه‌ای برای خدمات مالی حرفه‌ای در خاورمیانه صورت گرفته است.

گزارش پایگاه اطلاع رسانی AMEINFO امارات حاکی‌است: طی مراسمی روز چهارشنبه گذشته در دبی، نشان مخصوص CII از سوی دکتر الکساندر اسکات،‌ مدیرعامل CII به نجومی اعطا شد. پس از ۱۳۰ سال این اولین باری است که یک مقام اجرایی در خاورمیانه به چنین جایگاه شغلی در CII دست می‌یابد.

در اخبار منتشر شده در این خصوص آمده است: محمود نجومی نقش مهمی در کمک به توسعه و اجرای آموزش و مراحل کیفی صنعت بیمه و خدمات مالی موسسه عالی بیمه انگلیس در خاورمیانه داشته است.

افزایش اعتماد مشتریان منطقه و بالا بردن سطح کیفی و استاندارد مشاوره‌‌ای مالی ارائه شده از سوی Nexus به مدیریت اجرایی محمود نجومی، از دیگر دلایل برشمرده شده برای این انتخاب عنوان شده است.