تعداد شعب بانک اقتصاد نوین به 167 رسید

گروه بازار پول- با راه‌اندازی دو شعبه جدید بانک اقتصاد نوین در تهران تعداد شعب گسترده‌ترین بانک خصوصی کشور به ۱۶۷ شعبه رسید.

به گزارش روابط عمومی‌بانک اقتصاد نوین شعب شهید دکتر مطهری و دانشگاه صنعتی شریف دو شعبه جدید بانک هستند که در مراسم ویژه‌ای با حضور کسبه و معتمدین محلی، مدیران بانک و نمایندگان رسانه‌های گروهی به شبکه گسترده شعب بانک اقتصاد نوین پیوستند. دکتر مرتضی شهید زاده معاون نظارت بانک اقتصاد نوین در حاشیه افتتاح شعبه دانشگاه صنعتی شریف به عنوان یکصد و شصت و هفتمین شعبه این بانک در جمع خبرنگاران با اشاره به روند گسترش شعب در این بانک گفت: برخورداری از شبکه شعب گسترده علاوه بر اینکه امکان ارائه خدمت به آحاد مختلف جامعه را فراهم می‌کند دسترسی مردم به خدمات بانک نیز تسهیل می‌شود. وی گفت: در همین راستا تا پایان هفته جاری و همزمان با عید غدیر خم تعداد شعب بانک به ۱۷۰ شعبه خواهد رسید. وی افزود: هدف اصلی بانک اقتصاد نوین به عنوان اولین بانک خصوصی جمهوری اسلامی‌ایران ارائه خدمات هر چه بیشتر بانکی به اقشار مختلف جامعه در اقصی نقاط کشور است که در این راه گسترش شبکه شعب یکی از راهکارها است.

وی گفت: البته بانک اقتصاد نوین صرفا تمرکز خود را به گسترش شبکه شعب معطوف نکرده و در سایر بخش‌ها نیز حضور چشمگیری داشته که این حضور، موجب تسهیل ارائه خدمت به مشتریان شده است.شهید زاده اظهار داشت: به عنوان مثال بانک اقتصاد نوین در حال حاضر دارای بیشترین پایانه فروش (POS) در سطح کشور است، علاوه بر اینکه رکورد راه‌اندازی بیشترین پایانه فروش در یک روز هم در اختیار بانک اقتصاد نوین است.به گفته وی بانک اقتصاد نوین موفق شد در یک روز ۲هزار و ۱۵۴ پایانه فروش راه‌اندازی کند که یک رکورد جهانی است.

معاون امور نظارت بانک اقتصاد نوین در ادامه به گسترش دستگاه‌های خودپرداز این بانک اشاره کرد و گفت: بانک اقتصاد نوین بیشترین خود پرداز خارج از شعب را در شبکه بانکی در اختیار دارد که این خدمت صرفا برای دسترسی آسان به خدمات بانک اقتصاد نوین انجام شده است. دکتر شهید زاده در ادامه مراسم افتتاح شعبه دانشگاه صنعتی شریف این بانک به راه‌اندازی بانک در عراق با همکاری بانک اقتصاد نوین اشاره کرد و گفت: با افتتاح شعبه کربلای این بانک زایرین ایرانی دارنده کارت‌های نقدی بانک‌های کشور می‌توانند نسبت به تامین وجه نقد مورد نیاز خود به صورت ریال و دینار اقدام کنند. براساس گزارش روابط عمومی‌بانک اقتصاد نوین با راه‌اندازی دو شعبه شهید دکتر مطهری و دانشگاه صنعتی شریف تعداد شعب بانک اقتصاد نوین به عنوان گسترده‌ترین بانک خصوصی کشور به ۱۶۷ شعبه رسید که از این تعداد ۶۹ شعبه در تهران و ۹۸ شعبه در شهرستان‌ها فعالند.

شعبه شهید مطهری بانک اقتصاد نوین در ابتدای خیابان شهید مطهری پلاک ۳۸۷ واقع شده و آماده ارائه خدمت به اهالی و کسبه این منطقه است. شعبه دانشگاه صنعتی شریف بانک اقتصاد نوین نیز در خیابان آزادی جنب دانشگاه شریف پلاک ۶۲۳ آماده ارائه خدمت به مشتریان است.