هفدهمین شعبه بیمه توسعه در قزوین گشایش یافت

هفدهمین شعبه بیمه توسعه با حضور مدیرکل سازمان صنایع و معادن استان قزوین، مدیرعامل و مدیران ارشد بیمه توسعه در شهر قزوین افتتاح شد.

به گزارش بینا، مهندس قدرت‌الله اسدی در مراسم افتتاح این شعبه اظهار داشت: حضور هر سازمان و نهادی در هر استان حتما پیامی ‌برای آن استان دارد و حضور ما در استان صنعتی قزوین فرصتی است هم برای صاحبان صنایع و هم بیمه توسعه برای آغاز همکاری، زیرا‌که قرار گرفتن شرکت‌های بیمه در کنار سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع موجب افزایش ضریب اطمینان می‌باشد.

به گفته وی ده شعبه دیگر بیمه توسعه برای افتتاح در سراسر کشور آماده است.

وی در ادامه به تشریح اهداف تاسیس شعبه توسط بیمه‌ها در کشور پرداخت و افزود: ما در منطقه‌ای هستیم که حتما مدیران منطقه خواهند پرسید شما چه تاثیری بر روند اقتصادی - فرهنگی منطقه خواهید داشت؟ باید گفت هدف ما حضور موثر در منطقه است؛ قابل توجه اینکه مدیران و صاحبان صنایع استان مطلع باشند بیمه‌ها از محل فعالیت‌های بیمه‌گری‌شان سود نمی‌برند.

مدیرعامل بیمه توسعه ادامه داد: فعالیت شرکت‌های بیمه به نوعی کار تعاونی است؛ متاسفانه در زمینه فرهنگ بیمه در کشور ضعیف هستیم و درک درستی از خدمات بیمه‌ای وجود ندارد. هنوز مردم سوال می‌کنند، چرا باید بیمه شویم!؟ دوره‌ای بود که بیمه‌های اجتماعی مورد توجه نبود، اما به مرور زمان مردم با درک اهمیت وجود پوشش بیمه‌های اجتماعی در حال حاضر تنها در جایی مشغول به فعالیت می‌شوند که از بیمه اجتماعی بهره‌مند شوند.

مهندس اسدی به اهمیت بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری برای اقشار متوسط و ضعیف جامعه اشاره کرد و گفت: قشرهای متوسط و ضعیف جامعه باید درک کنند بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری لازمه آنها است و در مواقع حساس می‌تواند به بازماندگان آنها کمک کند.

وی به وجه تمایز و تفاوت بیمه توسعه اشاره کرد و اظهار داشت: بیمه کیفیت ساختمان که مبتکر آن بیمه توسعه بوده است به‌زودی به‌صورت بیمه‌ای اجباری درخواهد آمد و به نوعی گارانتی ساختمان خواهد شد و طرح بزرگ پرداخت آنی در ۲۰ دقیقه که از جمله قدم‌های اساسی در جهت خدمت و ایجاد اطمینان به مشتریان است، از جمله تمایزات بیمه توسعه به سایر شرکت‌های بیمه است.

ساپ ۲۰ به اصفهان رسید

مهندس ناصر سلوکی، معاون فنی بیمه توسعه با اشاره به طرح پرداخت آنی خسارت در۲۰ دقیقه گفت: این طرح با هدف خدمت به مردم بر اساس این اصل که وظیفه بیمه ایجاد اطمینان و کاهش نگرانی است، طراحی و در تهران به اجرا گذاشته شده است و به زودی اصفهان به عنوان دومین شهر به این طرح خواهد پیوست.

وی ادامه داد: طراحی و تهیه ناوگانی که توانایی انجام این پروژه را داشته باشد با دقت انجام شده و این ناوگان مجهز به سیستم «جی.پی.اس» است که در همه حال از وضعیت استقرار ناوگان در نقاط تعیین شده یا حادثه دیده، شرکت مطلع می‌شود.

عضو هیات مدیره بیمه توسعه به استقبال شرکت‌ها و سازمان‌های بیمه‌ای اشاره کرد و افزود: دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران و بیمه پارسیان به عنوان اولین شرکت‌ها و نهادها خواستار همکاری و مشارکت در این طرح عظیم شده‌اند. ما این طرح را نه تنها متعلق به خود نمی‌دانیم، بلکه معتقدیم این طرح متعلق است به صنعت بیمه کشور و بهره‌مندی از این طرح زیبا و خلاقانه برای همه‌ شرکت‌ها لازم و ضروری است.

لازم به ذکر است شعبه مرکزی استان قزوین بیمه توسعه به آدرس‌قزوین، خیابان پادگان، روبه‌روی سرپرستی بانک صادرات قزوین با‌شماره تلفن‌های ۳۱-۳۳۶۲۸۲۹- ۰۲۸۱ آماده پاسخگویی به مردم و صاحبان صنایع قزوین است.