مدیرعامل بیمه توسعه گفت: دولت می‌تواند مطابق توافق‌هایی که دارد از شرکت‌های بیمه‌ای پول بگیرد، ولی حاضر نیستیم به دولت پول زور بدهیم.

به گزارش ایلنا، قدرت‌الله اسدی در آیین گشایش دفتر شعبه بیمه توسعه در بجنورد با اعلام نارضایتی از سیاست‌های دولت در آزادسازی تعرفه‌ها گفت: ما به آزادسازی تعرفه‌ها انتقاد داریم؛ چون در دنیا ثابت شده است تا فرهنگ بیمه‌ای بین بیمه‌گران و نظارت‌های لازم وجود نداشته باشد؛ در آستانه رقابت بین بیمه‌گران، خدمات پایین می‌آید.

وی افزود: متاسفانه دولت می‌خواهد به هر طریقی شده است از شرکت‌های بیمه‌ای سهمی‌ بگیرد و این خلاف توافق‌های صورت‌گرفته است.

وی ادامه داد: قرار بود دولت ۲۰‌درصد از سود بیمه حوادث را به نیروی انتظامی‌ بدهد. با وجود ضرردهی این نوع بیمه دولت می‌خواهد به هر طریقی شده است برای سال ۸۶ باز هم ۱۰۰‌میلیارد تومان بگیرد.

اسدی با بیان اینکه «حاضر نیستیم به دولت پول زور بدهیم»، از دولت خواست به جای آزادسازی تعرفه‌ها بدون در نظر‌گرفتن راهکارهای نظارتی، سعی در بالا بردن کیفیت بیمه در کشور کند.

همچنین رییس بیمه توسعه در منطقه شمال شرق نیز بیمه را بهترین پشتیبان صنعت و اقتصاد کشور دانست که سعی در بالا بردن اعتماد و آرامش در جامعه می‌کند.

جلیل خلیل‌زاده حرکت بیمه توسعه برای پرداخت آنلاین خسارات، راه‌اندازی ساپ بیست و بیمه کیفیت ساختمان را از ابتکارات این بیمه در صنعت بیمه کشور دانست.

وی در پایان با بیان این که بیمه توسعه در خراسان شمالی از سه سال پیش با ۸ نمایندگی راه‌اندازی شده است، سعید وطن‌دوست را به عنوان رییس شعبه بیمه توسعه در خراسان شمالی معرفی کرد.