گروه بازار پول- بانک پاسارگاد در راستای قدردانی از واحدهای صنفی دارنده پایانه‌های فروش (دستگاه‌های کارت‌خوان) پاسارگاد که بیشترین دفعات استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان این بانک را داشته‌اند، از ۵۰۰ تا ۵۰۰۰ سهم بانک را اهدا نمود.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، به مناسبت میلاد حضرت امام رضا (ع) و در آستانه پنجمین سال فعالیت بانک، تعداد ۱۰۰ پذیرنده برتر این بانک که در شهریور سال جاری بالاترین دفعات استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان این بانک را داشته‌اند، سهامدار بانک پاسارگاد شدند.

همچنین این افراد تحت پوشش بیمه حوادث، آتش‌سوزی منازل مسکونی و تخفیف در بیمه بدنه اتومبیل، به هزینه بانک پاسارگاد قرار گرفتند. اسامی ۱۰۰ پذیرنده برتر بانک پاسارگاد به زودی در رسانه‌های جمعی اعلام خواهد شد.

گفتنی است این هدایا در آینده نزدیک نیز به دارندگان پایانه‌های فروش بانک پاسارگاد که بیشترین دفعات استفاده از دستگاه‌های مورد اشاره را داشته باشند، بین ۵۰۰ تا ۵۰۰۰ سهم بانک تخصیص خواهد یافت. هم‌میهنان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ و مرکز امداد مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به شماره ۲۳۵۰۵ تماس گیرند.