گروه بازار پول - مدیرعامل بانک صادرات استان به منظور گفت‌وگو با فعالان اقتصادی و مشاهده بی‌واسطه وضعیت سرویس‌دهی کارکنان این بانک به مشتریان، طی یک سفر کاری فشرده از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس و چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، جهرمی با سفر به ۴ استان کشور، با فعالان اقتصادی، مدیران و کارکنان بانک صادرات به‌صورت جداگانه مذاکره و در جریان انتظارات و دستاوردهای بانک قرار گرفت.

جهرمی در این دیدار خطاب به فعالان اقتصادی خاطرنشان ساخت: بانک صادرات به لحاظ گستردگی شعب در داخل و خارج از کشور، بهره‌مندی گسترده از فن‌آوری‌های نوین بانکداری در کشور از امکانات مطلوبی جهت حمایت از تولید، کارآفرینی و به گردش درآوردن بیشتر چرخه اقتصادی کشور برخوردار است. وی با اعلام آمادگی برای ارتقای همکاری‌های دو جانبه تاکید نمود، مدیران عالی بانک صادرات ایران از هیچ کوششی در راستای حمایت از تولید‌کنندگان، ‌صنعتگران و کارآفرینان دریغ نخواهند کرد و از کلیه ابزارهای موجود در این راستا بهره خواهند برد. مدیرعامل بانک صادرات ایران در نظر دارد که از همه استان‌های کشور بازدید مستمر داشته باشد.