گروه بازارپول- با راه‌اندازی تارگاه بانک دی، پخش تیزرهای رادیو و تلویزیونی، تبلیغات محیطی و اعلان سامانه‌های ارتباط مردمی، شمارش معکوس برای پذیره‌نویسی و گشایش این بانک آغاز شد.

به گزارش حوزه روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی بانک در شرف تاسیس دی، این روزها فعالیت‌های اجرایی برای راه‌اندازی این بانک خصوصی به استناد موافقت اصولی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و در چارچوب اساسنامه مصوب شورای پول و اعتبار، سرعت دوچندانی یافته و به زودی مردم می‌توانند بخشی از سهام بانک دی را از طریق پذیره‌نویسی خریداری نمایند.

این درحالی است که حداقل سهام قابل پذیره‌نویسی توسط افراد حقیقی پنج‌هزار سهم معادل پنج‌میلیون ریال و حداکثر ۲۰۰ هزار سهم معادل ۲۰۰میلیون ریال تعیین شده است و اشخاص حقوقی نیز می‌توانند با حداقل ۱۰۰هزار سهم معادل مبلغ ۱۰۰میلیون ریال و حداکثر ۴۰میلیون سهم معادل مبلغ ۴۰میلیارد ریال در این پذیره‌نویسی شرکت نمایند.

این گزارش می‌افزاید، علاقه‌مندان به پذیره‌نویسی سهام بیشتر از سقف اعلام شده، می‌توانند مراتب را با رییس شعبه بانک عامل پذیره‌نویسی (بانک کشاورزی) برای اخذ مجوز موسسین، هماهنگ نمایند.

براساس این گزارش، تارگاه (وب‌سایت) بانک دی به نشانی www.bank-day.ir که فعالیت خود را آغاز نموده است، در بخش‌های متنوع، اطلاعاتی تازه و به روز از روند تاسیس بانک دی را ارائه می‌نماید.

علاوه بر این روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی بانک دی با هدف پاسخگویی به سوالات مردم، شماره تلفن‌های ۸۸۵۵۳۹۳۵ (۰۲۱) و ۸۸۵۵۳۹۳۶ (۰۲۱) را اعلام نموده است.