گروه بازار پول- مشتریان کلیه بانک‌ها می‌توانند اقساط تسهیلات دریافتی خود را از طریق سیستم بانکداری اینترنتی بانک صادرات پرداخت نمایند. به گزارش روابط عمومی ‌بانک صادرات ایران، به مناسبت فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی‌ و در راستای همسویی با بانکداری بین‌المللی ونیز جلب رضایت مشتریان،‌ این بانک به عنوان اولین بانک کشور امکان پرداخت اینترنتی اقساط تسهیلات را برای کلیه مشتریان سیستم بانکی فراهم کرد.

این گزارش حاکی است، گیرندگان تسهیلات از سیستم بانکی کشور در صورتی‌که عضو بانکداری اینترنتی بانک صادرات باشند می‌توانند با ورود به سایت این بانک به نشانی (www.bsi.ir) و انتخاب بخش بانکداری اینترنتی و درج مشخصات، نسبت به پرداخت اقساط تسهیلات خود بدون محدودیت زمانی و مکانی اقدام نمایند.

گفتنی است، متقاضیان برای پرداخت اقساط تسهیلات، می‌بایست شماره شناسه حساب بانکی خود (شبا) را از شعبه دریافت‌کننده تسهیلات یا از وب‌سایت اینترنتی آن بانک دریافت و سپس نسبت به پرداخت اقساط تسهیلات اقدام نمایند. لازم به ذکر است ارائه این خدمت نوین که به عنوان گامی‌ بلند در راستای استقرار نظام بانکداری الکترونیک در کشور به حساب می‌آید، ‌علاوه بر جلب رضایت مشتریان، ‌تاثیر بسزایی در صرفه‌جویی در وقت و هزینه مردم،‌ خلوت‌سازی شعب، ‌کاهش ترافیک و ترددهای زاید بین شهری و جلوگیری از آلودگی هوا خواهد داشت.