جزئیات بیمه درمان سپرده‌گذاران حقیقی بانک پاسارگاداعلام شد

گروه بازار پول- به ‌منظور پاسخ به اعتماد و اطمینان مشتریان بانک پاسارگاد، سپرده‌گذاران حقیقی این بانک تحت پوشش بیمه درمان (هزینه‌های بیمارستانی)، قرار می‌گیرند. به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی این بانک، ضمن اعلام خبر فوق گفت: این طرح شامل سپرده‌گذاران حقیقی بانک پاسارگاد که دارای سپرده بلندمدت (یک سال یا بیشتر) هستند، می‌شود. سپرده این سپرده‌گذاران باید حداقل ۱۰۰ میلیون ریال و بیشتر باشد.

رفیعی ادامه داد: همه سپرده‌گذاران بانک پاسارگاد که این شرایط را دارا باشند، مشمول این طرح هستند و همچنین سپرده‌گذارانی که پس از این به خانواده پاسارگاد می‌پیوندند، پس از طی دوره انتظار که ۹۰ روز است، تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

در قرارداد فوق، میزان تعهد شرکت بیمه پاسارگاد بستگی به میزان سپرده سپرده‌گذار در روز قبل از بستری شدن، با رعایت دوره انتظار دارد.

مدیر روابط‌عمومی بانک پاسارگاد در مورد مبلغ سپرده و سقف پوشش بیمه‌ای تصریح کرد: سقف پوشش بیمه‌ای برای مبالغ سپرده‌های ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون ریال، ۲۰ میلیون ریال؛ ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال، ۳۰ میلیون ریال؛ ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون ریال، ۴۰ میلیون ریال؛ ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون ریال ۵۰ میلیون ریال؛ ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیون ریال، ۷۵ میلیون ریال و ۱۰۰۰ میلیون ریال و بیشتر، ۱۰۰ میلیون ریال است.

وی با اشاره به این موضوع که طرح فوق با همکاری بانک پاسارگاد، بیمه پاسارگاد و شرکت کمک‌رسان ایران (SOS) ارائه می‌شود، اضافه کرد: این بیمه‌نامه هزینه‌های بیمارستانی (بستری شدن‌ در بیمارستان)، هزینه‌های بیمارستانی اعمال جراحی اصلی فقط شامل قلب، مغز و اعصاب (به استثنای دیسک و ستون فقرات)، پیوند کلیه، پیوند ریه، پیوند کبد و پیوند مغز استخوان حداکثر تا دو برابر تعهدات فوق را پوشش می‌دهد. تمامی بیمارستان‌ها تحت پوشش این بیمه نامه هستند و کارت بیمه درمان توسط شعبه‌ها، به سپرده‌گذار حین افتتاح حساب ارائه ‌می‌شود.

گفتنی است؛ مشتریان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ و یا از طریق سیستم بازخورد سایت (ارتباط با ما) تماس حاصل کنند.