گروه بازار پول - شعبه یوسف آباد بانک دى روز گذشته(چهارشنبه) در مراسمی با حضور جمعی از تجار و اهالی محل افتتاح شد. مسعود مهردادفر معاون اعتبارى و بین‌الملل بانک دی که سابقه مدیریت ارشد در بانک مرکزی و بانک اقتصادنوین را دارد، در مراسم آغاز به کار این شعبه، در سخنانی گفت: بانک دی به همت گروه سهامداران و سرمایه‌گذاران خود در سال جاری متولد شد و ظرف مدت کوتاه فعالیت خود توانسته است در نقاط مختلف تهران بزرگ شعب خود را راه‌اندازی نماید.

مهردادفر با بیان توضیحاتی در خصوص ماهیت بانک‌های خصوصی و همچنین وضعیت بانک دی در شبکه بازار پولی و مالی تصریح کرد: تلاش‌های وسیعی برای آغاز فعالیت بانک دی در سطح گسترده‌ای صورت گرفته و با تکمیل شبکه شعب در چند ماه آینده، خدمات مالی و اعتباری خوبی به مشتریان و سهامداران ارائه خواهد شد.

معاون اعتبارى و بین‌الملل بانک دی با تشکر از مهمانان حاضر در مراسم افتتاح شعبه یوسف‌آباد از جمله اهالی و کسبه محل، کارکنان ستادی و شعب بانک و مدیران شبکه بانکی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک بانک دی نقش تاثیرگذاری که در اهداف بانک پیش‌بینی شده را در شبکه بانکی ایفا نماید. هشتمین شعبه بانک دى واقع در خیابان سیدجمال‌الدین، نرسیده به میدان کلانترى شماره ۳۱۵ آماده ارائه خدمات به مشتریان است.