گروه بازارپول- مدیر عامل بیمه ایران با حضور در دفتر مدیر عامل شرکت بیمه کوثر ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت آغاز فعالیت رسمی این شرکت بر همکاری‌های مشترک و تبادل تجربیات فنی و آموزشی تاکید کرد. به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر، جواد سهامیان مقدم در این دیدار گفت: نگاه بیمه، نگاه بخشی نیست، بیمه‌ها باید در جهت نیل به اهداف این صنعت حرکت کنند. صنعت بیمه باید کاری کند که امنیت اجتماعی و عدالت اجتماعی در پرتو فعالیت این صنعت نیز محقق شود.

وی افزود : شرکت بیمه ایران آماده است تا در حوزه بیمه‌های اتکایی و تشکیل کنسرسیوم در مواقع لزوم همکاری گسترده‌ای با شرکت بیمه کوثر داشته باشد. عبدالرسول عطایی، مدیر عامل شرکت بیمه کوثر ضمن بیان خیر مقدم به حضور مدیر عامل بیمه ایران در این دیدار گفت : پروانه فعالیت رسمی بیمه کوثر مقارن با میلاد با سعادت امام رضا (ع) از سوی بیمه مرکزی صادر شد.

بیمه کوثر به‌عنوان بیست و دومین شرکت بیمه خصوصی در ایران با رویکرد به ارائه بیمه‌های زندگی و توسعه آن، خدمات بیمه‌ای تخصصی دیگری نیز ارائه می‌دهد. مدیر عامل بیمه کوثر با تاکید بر تعامل و همکاری هر چه بیشتر با بیمه ایران در ادامه گفت : از همکاری بیمه ایران با بیمه کوثر در زمینه‌های فنی و آموزشی، نیروی انسانی تخصصی و بیمه‌های اتکایی استقبال می‌کنیم و درخواست انتقال تجربیات مهم و تخصصی بیمه ایران را به بیمه کوثر داریم.