گروه بازار پول- کارشناسان تکنولوژی و اطلاعات و همچنین بازاریابان فروش فروشگاه‌های اتکا آموزش بانکداری الکترونیک دیدند. به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، این دوره به درخواست مدیر تجارت الکترونیک شرکت فروشگاه‌های اتکا و به همت روابط عمومی بانک پاسارگاد، شرکت پرداخت الکترونیک و شرکت نوپاد از گروه مالی پاسارگاد برگزار شد.

این عزیزان، با بانکداری الکترونیک، خدمات انواع کارت‌های بانکی، کاربرد کارت‌های چند منظوره اتکا، بازاریابی فروش و همچنین پرداخت امن پاسارگاد به هزینه بانک پاسارگاد آشنا شدند و طریقه بهره‌مندی از انواع خدمات بانکداری الکترونیک از جمله بانکداری مجازی و توانمندی‌هایش مانند افتتاح حساب، پرداخت اقساط، درخواست کارت نقدی و هدیه، درخواست حواله ارزی و... و انواع پرداخت‌های الکترونیکی آموزش دیدند.

خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل روابط عمومی بانک پاسارگاد ضمن اعلام این خبر گفت: اخیرا آموزش بانکداری در مراکز دیگری نیز برگزار شده است، از جمله دانشگاه‌های علوم اقتصادی تهران و علوم اقتصادی مازندران، شرکت هواپیمایی هما و مدارس شهید محسنی، صراط و جامی.

وی خاطرنشان کرد:‌ بانک پاسارگاد از برگزاری این دوره‌های آموزشی در ارگان‌ها و سازمان‌ها، به هزینه خود، استقبال می‌کند و اعتقاد دارد این کلاس‌ها گام موثری در جهت نهادینه کردن فرهنگ بهره‌مندی از خدمات بانکداری مجازی و صرفه‌جویی در وقت، هزینه، کاهش تردد در حمل و نقل عمومی و اجتناب از آلودگی محیط زیست است.