گروه بازار پول - نظام پیشنهاد مشتریان در دی ماه راه‌اندازی می‌شود. به گزارش امور روابط عمومی و بازاریابی موسسه اعتباری توسعه، دکتر مستخدمین حسینی، مدیرعامل و ریاست کمیته عالی نظام پیشنهاد‌ها در اولین جلسه نظام پیشنهاد‌ها با اشاره به اینکه در راستای بهره‌گیری از توانایی‌های فکری و خلاقیت‌های کارکنان و برای ایجاد شرایط لازم در جهت ارائه هرچه بهتر خدمات بانکی و ارتقای سطح بهره‌وری و پویایی فعالیت‌ها در موسسه، نظام پیشنهاد‌های همکاران راه‌اندازی شد، گفت: مشارکت دادن و بررسی نظرات و پیشنهاد‌های همکاران، مخاطبان و مراجعان در سازمان‌های امروزی امری ضروری است. وی با اشاره به اینکه کمیته نظام پیشنهاد‌ها در ایجاد، توسعه و بهبود خدماتی، روشی موثر در زمینه مدیریت بهتر و ارتقای سطح خدمت‌رسانی سازمان‌ها است، گفت: بارزترین پیام یک سازمان با چنین خصوصیاتی این است که اندیشه و نظر مخاطبان نه تنها از سوی مدیران دیده و شنیده می‌شود بلکه با بررسی، پذیرش و اجرای پیشنهادهای قابل اجرا، عملا در مدیریت و رهبری سازمان مشارکت داده می‌شوند.

دکتر مستخدمین حسینی «نظام پیشنهادها» را راه‌حلی عملی برای ایجاد این تعامل نیکو بین مدیران، کارکنان و مخاطبان دانست و تصریح کرد: این نظام هم‌اکنون در بسیاری از سازمان‌ها در سطح جهان و نیز کشور عزیزمان برقرار شده است و عملا در تقویت حس مسوولیت فردی و جمعی نسبت به حیطه امور سازمان‌ها نقش برجسته‌ای را ایفا کرده است. وی با بیان اینکه نظام پیشنهاد مشتریان نیز از دی‌ماه آغاز به کار می‌کند، خاطرنشان کرد: بررسی نظرات مشتریان باعث می‌شود تا استقرار استاندارد ایزو در موسسه شکل واقعی‌تری به خود گیرد و زمینه موفقیت سازمان دوچندان شود.

وی در ادامه با اشاره به اعضای کمیته عالی نظام پیشنهاد‌ها آقایان حسینعلی آقایی اصل مدیر امور انفورماتیک، محسن موحدی مدیر امور شعب، عزیز علی نفیسی مدیر امور منابع انسانی و پشتیبانی، هاشم حسن‌زاده مدیر امور بازرسی، حسین رضایی مدیر امور طرح و برنامه‌ریزی و خانم نیلوفر مستوفی خوشه مهر مدیر امور روابط عمومی و بازاریابی را به عنوان اعضای این کمیته معرفی کرد.