گروه بازار پول- در نشست مشترک مدیرعامل و قائم‌مقام بانک اقتصادنوین با رییس کنفدراسیون اتاق بازرگانی و صنایع آسیا - پاسیفیک (CACCI) راهکارهای افزایش تعاملات نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران با این کنفدراسیون بررسی شد. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در دیدار احمد طاهری با بندیکتو یوجوئیکو، مدیرعامل بانک اقتصادنوین اهداف و سیاست‌های بانک در عرصه داخلی و تعاملات بین‌المللی را تشریح کرد.

بندیکتو یوجوئیکو رییس کنفدراسیون اتاق بارزگانی و صنایع آسیا پاسیفیک نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و آشنایی با بانک اقتصادنوین بر توسعه زمینه‌های همکاری فیمابین این کنفدراسیون و بانک اقتصادنوین تاکید کرد.

در این نشست که در محل ساختمان مرکزی بانک اقتصادنوین برگزار شد زمینه‌های همکاری مشترک طرفین مورد بحث و بررسی قرار گرفت، ضمن اینکه در پایان این نشست رییس کنفدراسیون اتاق بازرگانی و صنایع آسیا پاسیفیک از مدیرعامل و قائم مقام بانک اقتصادنوین به‌عنوان میهمان افتخاری در گردهمایی آینده این کنفدراسیون دعوت به‌عمل آورد.

اتاق بازرگانی و صنایع آسیا - پاسیفیک یکی از نهادهای حامی (Parent Organization) انجمن بانکداران آسیایی ABA نیز است. بانک اقتصادنوین اخیراً به عضویت هیات مدیره انجمن بانکداران آسیایی درآمده است.

در نشست مدیرعامل بانک اقتصادنوین و رییس کنفدراسیون اتاق بازرگانی و صنایع آسیا پاسیفیک علاوه بر حسن معتمدی قائم مقام و مدیران حوزه بین‌الملل بانک اقتصادنوین جمعی از صاحبان صنایع و تجار کشورهای فیلیپین و سریلانکا و همچنین معاون فرمانداری استان سولو فیلیپین حضور داشتند. ضمن اینکه مهندس میرکریمی معاون مدیرکل روابط تجاری چندجانبه اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران نیز در این نشست حضور داشت.