گروه بازار پول- موسسه اعتباری توسعه با اعتقاد بر ارزش‌آفرینی و ارزش‌افزایی برای مشتریان خود در سراسر ایران آباد به طور رسمی ۸ شعبه خود در شهرهای اردبیل، ارومیه، بابل، آمل، زنجان، قزوین، اهواز و اصفهان را به طور همزمان در اول دی‌ماه افتتاح کرد.

به گزارش امور روابط عمومی و بازاریابی، موسسه اعتباری توسعه در راستای رسالت اصلی خود مبنی بر ارائه انواع خدمات بانکی به هم‌وطنان گرامی، مشتریان و سهامداران محترم، به طور هم زمان اقدام به بهینه سازی شعب فعلی و افتتاح ۸ شعبه جدید در شهر‌های اردبیل، ارومیه، بابل، آمل، زنجان، قزوین، اهواز و اصفهان کرد.

گشایش این شعب نشان از آهنگ شتابان رشد مؤسسه اعتباری توسعه با تکیه بر منابع انسانی کارآمد و نیروهای متخصص دارد. رشد موزون و متناسب این موسسه در زمینه‌های کمی و کیفی، از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیران است و این موسسه می‌کوشد تا براساس الگویی صحیح فارغ از شتاب زدگی و کندی، روند توسعه خود را پی بگیرد.

این موسسه با اعتقاد بر ضرورت در دست‌رس بودن خدمات بانکی با کیفیت و سرعت بسیار خوب، اولویت اصلی خود را رفاه حال و آسودگی خاطر

هم میهنان می‌داند و ضمن ارتقای استاندارد‌های خدماتی در قالب استقرار ایزو در شعب سعی دارد، با اتکا به مدیریت هوشمند، بدنه نیرومند کارشناسی و نیروهای جوان و کارآزموده، گام‌های اساسی در راستای گسترش فعالیت‌ها بردارد که پیاده‌سازی خدمات منحصر به فرد ارزی و ارائه کلیه خدمات بانکداری الکترونیک نمونه‌ای از جمله این اقدامات بود که در کمترین زمان و با کمترین خطا اجرایی شد.

در این راستا در آینده‌ای نزدیک ۱۷ شعبه دیگر این موسسه در مراکز استان‌ها و تهران نیز گشایش خواهد یافت.