صیانت از حقوق سهامداران در شرکت‌های خصوصی شده، یک اولویت انکارناپذیر برای تامین اهداف کشور در سیاست‌های خصوصی‌سازی است. به گزارش اخبار پولی مالی، ‌سیدمحمد علیپور، ‌مدیرعامل بیمه آسیا با اعلام مطلب بالا افزود: سهامداران عنصر اصلی و حیاتی شرکت‌های بیمه خصوصی هستند که در صورت عملکرد شفاف و ارائه اطلاعات صحیح می‌توان شاهد تداوم وفاداری آنان به شرکت‌های بیمه بود. مدیرعامل بیمه آسیا با ارزیابی مثبت از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی، گفت: نمایشگاه‌های تخصصی بورس، فرصتی گرانقدر در اختیار فعالان بازار سرمایه قرار می‌دهند تا بتوانند در یک محیط تخصصی از فعالیت‌های بازار، تجربیات موجود و تحولات آتی آن شناخت لازم را پیدا کنند.

سیدمحمد علیپور با تاکید بر تعامل سهامداران با شرکت‌های بیمه، گفت: عرضه سهام شرکت بیمه آسیا و سایر شرکت‌های بیمه در بورس، حرکتی رو به جلو در صنعت بیمه و بازار سرمایه کشور بود که توانست افقی روشن از حضور موثر و موفق شرکت‌های بیمه در بازار سهام را محقق سازد.

مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به تعدیل مثبت سود بیمه آسیا، گفت: حرکت آرام، مطمئن و منطقی سهام بیمه آسیا در بورس نتیجه تعامل، تدبیر، برنامه‌ریزی و تلاش مسوولان، کارکنان و سهامداران بیمه آسیا بوده که در یک فرآیند اصولی و علمی توانسته است به نتایج پیش‌بینی شده دست یابد.