4 شعبه دیگربانک پاسارگاد، عملیاتی شد

گروه بازار پول- شعبه‌های فرمانیه، دیباجی شمالی، چهارراه اسکندری و زمرد بانک پاسارگاد در تهران افتتاح شد. به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی این بانک با تبریک فرارسیدن سال جدید گفت: با عملیاتی شدن این شعبه‌ها تعداد شعب موجود در سراسر کشور به بیش از ۲۵۰ شعبه رسید و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امکان افزایش آن تا روزهای پایانی سال وجود دارد.

وی گفت: به تازگی،چند شعبه دیگر نیز، در تهران فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، ازجمله صاحبقرانیه، چاردانگه، میرداماد، فردوس غربی، آتی ساز، فرخی یزدی، شهید سلیمانی، شمیران، سمنگان، جوانان، جنت‌آباد جنوبی و امیدواریم روزی شاهد آن باشیم که در جای‌جای ‌ایرانمان شعبه‌ای از بانک پاسارگاد باشد تا بتوانیم بهتر از پیش خدمتگزار مردم باشیم و با راه‌اندازی بانکداری مجازی در کنار شعبه‌های فیزیکی کلیه مشتریان این بانک بتوانند بدون مراجعه به شعبه‌ها در محل کار و منزل کلیه فعالیت‌های بانکی خود را به انجام برسانند و در وقت و زمان صرفه‌جویی نمایند و مشکلات ترافیکی و محیط زیستی نداشته باشند. وی افزود: بانک پاسارگاد، سپرده‌گذاران خود را تحت پوشش بیمه قرار داده است و در این ارتباط با همکاری بانک و بیمه پاسارگاد، سپرده‌گذاران حقیقی بانک پاسارگاد تحت پوشش هزینه‌های بیمارستانی قرار گرفته‌اند و این طرح همچنان ادامه دارد. رفیعی تشریح کرد: این طرح شامل سپرده‌گذاران حقیقی بانک پاسارگاد که دارای سپرده بلندمدت (یک سال یا بیشتر) هستند، می‌شود.

همه سپرده‌گذاران بانک پاسارگاد که این شرایط را دارا باشند مشمول این طرح هستند و همچنین سپرده‌گذارانی که پس از این به خانواده پاسارگاد می‌پیوندند، پس از طی دوره انتظار که ۹۰ روز است، تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد ضمن اشاره به این موضوع که پاسارگاد کوشیده است تا در همه زمینه‌ها خلاق باشد و ایده‌های نو را به فعل درآورد گفت: بانک پاسارگاد برای اولین بار در کشور توانسته است سامانه پرداخت امن را راه‌اندازی نماید. وی در توضیح این سامانه گفت: پرداخت امن پاسارگاد سامانه‌ای است که امکان خرید و فروش اینترنتی امن را برای کاربران فراهم می‌آورد. کاربر با بهره‌گیری از این سامانه علاوه بر سهولتی که در فرآیند خرید آنلاین کالا خواهد داشت، قادر خواهد بود خرید اینترنتی را با همان اطمینان خرید از بازار واقعی تجربه نماید. در این سامانه، بانک به عنوان داور در تراکنش‌های مالی اینترنتی وارد می‌شود تا هم خریدار و هم فروشنده از اطمینان خاطر بیشتری در انجام تراکنش برخوردار گردند.