بیستمین واحد خدمات ویژه استانی بانک رفاه در شیراز افتتاح شد

گروه بازار پول- بیستمین واحد خدمات ویژه استانی بانک رفاه در شهر شیراز در مراسمی با حضور مسوولان و مقامات استان، از جمله مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان، مدیرکل کانون بازنشستگان، مسوول خانه کارگر استان،‌ مدیرعامل بانک رفاه و جمعی از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در روز گذشته افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه دکتر پیمان نوری، رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک رفاه در این مراسم با اشاره به شان و مرتبه بالای سالمندان در کشور اظهار داشت: بانک رفاه با راه‌اندازی واحدهای خدمات ویژه گامی در جهت تعالی احترام به موسپیدان جامعه که حق بزرگی بر دوش جامعه دارند برداشته است.

دکتر نوری تصریح کرد: یک‌میلیون و ۲۰۰هزار بازنشسته از شعب بانک، مستمری خود را دریافت می‌کردند که این موضوع مشکلاتی را برای آنها فراهم می‌آورد، بنابراین پس از طرح نوبت‌بندی براساس حروف الفبا اقدام به طراحی و ایجاد این واحدها کردیم که طبق نظرسنجی‌های به عمل آمده، رضایت بازنشسته‌ها را به دنبال داشته است.

مدیرعامل بانک رفاه بهره‌مندی از کارکنان برگزیده، استقرار پزشک با هزینه بانک رفاه با هدف ارائه خدمات پزشکی به بازنشستگان، خط تلفن رایگان، تلویزیون‌های بزرگ برای نمایش موضوعات فرهنگی و تفریحی، دستگاه نوبت‌دهی الکترونیکی و پذیرایی رایگان را از جمله ویژگی‌های واحدهای خدمات ویژه برشمرد.

واحد خدمات ویژه شیراز پس از واحد اصفهان دومین واحد خدمات ویژه است که در سطح استانی به جز استان تهران افتتاح شد ه است.