بانک پاسارگاد 12 شعبه بدون کارمند راه‌اندازی می‌کند

ایلنا - ۱۲ شعبه بدون کارمند بانک پاسارگاد از ابتدای مهر‌ماه سال جاری در تهران راه‌‏اندازی می‌‏شود. علی امین تفرشی، عضو هیات مدیره بانک پاسارگاد، با بیان این مطلب گفت:‌‏طبق برنامه‌‏ریزی‌‏های صورت گرفته شعب بانک به یکصد شعبه فعال در کشور خواهد رسید و در سال ۸۶ نیز ۷۰ شعبه اضافه می‌‏شود.

وی اظهار داشت:‌‏ روند معاملات ارزی در بانک پاسارگاد از اواسط شهریور ماه امسال کامل خواهد شد و مجوزهای لازم را خواهیم گرفت.

امین تفرشی گفت: فکر نمی‌‏کنم تا پایان سال بتوانیم به سرعت در معاملات ارزی فعال شویم، ولی بسترسازی در بخش امور بین‌‏الملل بانک‌‏ها، نوید این را می‌‏دهد که از سال ۸۶ فعال‌‌‏تر در این بخش کار کنیم.

وی افزود: شعب بدون کارمند پاسارگاد که به صورت ۲۴ ساعته فعالیت خواهند کرد، از ابتدای مهر ماه سال ۸۵ آغاز به کار کرده و سیستم به شیوه‌‏ای طراحی شده که قسمتی از شعب بانک اختصاص به بانکداری ۲۴ ساعته دارد و بدون حضور کارمند است و همه نیازهای سیستم بانکی را پاسخ‌‏گو خواهد بود.امین تفرشی اظهار داشت: مردم بدون مراجعه به کارمند بانک می‌‏توانند به سرعت کار خود را انجام دهند.

وی افزود: تعداد ۱۰ تا ۱۲ شعبه در شروع کار این نوع بانکداری در پاسارگاد وجود خواهد داشت که به تناسب وسعت مکانی هر شعبه افزایش می‌‏یابد.