تسهیلاتی که بانک کشاورزی دراختیار مددجویان سازمان زندان‌ها قرار داده موجب شده از هر یکصد زندانی تنها ۳ نفر مجددا به زندان ارجاع داده شوند.

به گزارش جامع نیوز داورماهی کار مدیر اموراستان تهران درمراسم اهداء جوایز قرعه‌کشی بانک کشاورزی با بیان مطلب فوق افزود: این درحالی است که درگذشته از هر ۱۰۰ زندانی ۳۷ نفر دوباره به زندان‌ها باز گردانده می شدند. وی درخصوص ارائه تسهیلات به دانشجویان کشاورزی گفت: تسهیلاتی را در اختیار دانشجویان کشاورزی وجویای کارقرارداده‌ایم تا دراین بخش مشغول کار شوند و به تبع آن تولیدات بخش کشاورزی نیز افزایش یابد. ماهی کار تصریح کرد: همچنین برای تقویت کارآفرینی وتوسعه اشتغال، صندوق قرض‌الحسنه‌ای را در روستا‌ها و مناطق توسعه نیافته قرار داده‌ایم. وی همچنین درمورد ارائه تسهیلات ازدواج به جوانان بیان کرد: بانک کشاورزی با همکاری صندوق مهررضا تا کنون به ۹ هزار و ۷۰۰ نفراز جوانان تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است.

مدیر امور استان تهران درمورد جوایز قرعه‌کشی گفت: برای دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه عادی ۲۴۵ و برای حساب‌های قرض‌الحسنه ویژه ۱۸۸هزارمیلیارد ریال جایزه اختصاص داده شده است. وی تاکید کرد: کل جوایز اهدائی این بانک درسال گذشته به ۴۳۳میلیارد ریال رسید و بانک کشاورزی بالاترین مبلغ قرعه‌کشی را درمیان بانک‌های کشور به خود اختصاص داد.

وی اظهار داشت: به طور کلی ۱۱/۵‌درصد از دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه بانک کشاورزی موفق به دریافت جوایز گوناگون شدند.

ماهی کار درخصوص بانکداری الکترونیکی یاد آور شد: این بانک به عنوان اولین بانک دولتی درعرصه بانکداری الکترونیکی توانست قدم‌های موثری را در این رابطه بردارد و موفق عمل کند.

وی افزود: بانک کشاورزی دارای ۱۳۳ دستگاه خود پرداز، ۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه پایانه فروش و ۹۵ دستگاه نوبت دهی است وتا کنون ۱۳۷ شعبه را درتهران به سیستم مهر مجهز کرده است.