گروه بنگاه‌ها - شرکت بیمه نوین با در ‌نظر گرفتن نیاز بیمه‌گذاران خود و با درک این نکته که آگاهی و دسترسی بیمه‌گذاران عمر و تشکیل سرمایه به آخرین وضعیت بیمه‌نامه‌‌ها از مهم‌ترین خدمات نوین قابل‌ارائه به آنها است، امکان دسترسی به اطلاعات و جزئیات بیمه‌نامه‌های تشکیل سرمایه بیمه نوین از طریق پورتال بیمه‌گذاران حقیقی را در سایت شرکت فراهم آورده است. به گزارش روابط عمومی بیمه نوین، با هدف افزایش رفاه و آرامش خاطر بیمه‌گذاران عمر و تشکیل سرمایه از این پس امکان دسترسی و مشاهده اطلاعات بیمه‌نامه‌های عمر و تشکیل سرمایه از طریق سایت شرکت ایجاد شده است.

از ویژگی‌های مهم پورتال این است که در بخش بیمه‌نامه‌ها‌ی تشکیل سرمایه (بیمه‌های عمر) امکان مشاهده اطلاعات بیمه‌نامه و وضعیت پرداخت اقساط حق بیمه و اقساط وام، وضعیت مشارکت در منافع، خلاصه وضعیت بیمه‌نامه امکان‌پذیر است که تا پیش از این تنها با تماس تلفنی یا به صورت حضوری امکان دریافت این اطلاعات میسر بوده است.

خلاصه وضعیت این‌بیمه‌نامه‌ها شامل شرایط کلی بیمه‌نامه، پوشش‌های بیمه‌ای، وضعیت حق بیمه و اندوخته، وام و مشارکت در منافع است که قابلیت چاپ دارد.‌

کلیه بیمه‌گذاران می‌توانند با مراجعه به پورتال بیمه‌گذاران حقیقی در سایت شرکت بیمه نوین به آدرس www.novininsurance.com از وضعیت تمام بیمه‌نامه‌های خود مطلع شوند. دسترسی به این پورتال با استفاده از کد بیمه‌گذار و کد ملی میسر بوده و امکان رمز‌گذاری شخصی را نیز دارا است.