گروه بنگاه‌ها - به‌منظور بررسی عملکرد و مسائل منطقه، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در راس هیاتی متشکل از اعضای هیات‌مدیره و جمعی از مدیران امور و روسای ادارات ستادی این بانک، از اداره امور شعب و تمام شعب استان چهار محال و بختیاری بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، در این بازدیدها که در قالب ۵ گروه کاری صورت گرفت، نظری مدیرعامل به همراه اعضای هیات‌مدیره از تمام شعب استان بازدید و با همکاران گفت‌و‌گو کرد. نظری، در این بازدید‌ها جایگاه روسای شعب را بسیار مهم، حساس و پرمسوولیت توصیف و اظهار کرد: رییس شعبه می‌تواند نقش ارزنده و تاثیرگذاری در تعالی بانک ایفا کند.

وی وصول مطالبات، بازاریابی و افزایش سهم بازار و بانکداری الکترونیک را از جمله مهم‌ترین وظایف رییس شعبه دانست و بر حفظ منابع موجود تاکید کرد.

نظری در ادامه خواستار همکاری و تلاش مضاعف همه همکاران شعبه برای دستیابی به اهداف ترسیمی شد.

پس از بازدید‌های صورت‌گرفته از شعب، جلسه کارگروه بانک به منظور تصمیم‌گیری درخصوص مسائل و مشکلات موجود برگزار و روسای هر یک از گروه‌ها گزارش خود را ارائه کردند و تصمیمات لازم برای حل مسائل و مشکلات موجود اتخاذ شد.

اکبری، دیگر عضو هیات‌مدیره نیز طی سخنانی برجانمایی مطلوب شعب و جابه جایی برخی دیگر از شعب در سطح استان تاکید کرد و افزود: طی بازدید‌ها شاهد عملکرد مطلوب تمام همکاران در شعب بودیم.

این عضو هیات‌مدیره بر لزوم تغییر برخی تابلوهای سردر شعب و اختصاص فضای مناسبی برای نگهداری اسناد تاکید کرد و ادامه داد: بازاریابی دستگاه‌های POS باید در اولویت برنامه‌های بازاریابی باشد.