گروه بنگاه‌ها - حشمت‌اله نظری عضو هیات‌مدیره بانک کشاورزی اعلام کرد: طرح افزایش و مدیریت درآمد به زودی در این بانک اجرایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، نظری در دومین روز از هم‌اندیشی مرور استانداردها، یکسان سازی رویه‌ها و شفافیت اطلاعات برای تهیه صورت‌های مالی این بانک با اعلام مطلب فوق افزود: با اجرای این طرح فرصت‌ها وظرفیت‌های افزایش درآمد در مدیریت‌های شعب بانک کشاورزی در استان‌ها بررسی و شناسایی خواهد شد.
وی با تشریح وضعیت کنونی اقتصاد کشور تصریح کرد: در شرایط خاص کنونی، به منابع و تصمیم‌های جدیدی نیاز داریم تا توانایی پاسخگویی به نیازها و انتظارات بخش کشاورزی را داشته باشیم. نظری با بیان اینکه حوزه مالی مهم‌ترین حوزه و کارکنان آن معماران و مهندسان این حوزه هستند یادآور شد: بانک کشاورزی سرمایه انسانی ارزشمندی دارد که این شرایط را به خوبی مدیریت می کنند.
وی ضمن تشریح حرکت دولت برای خروج از شرایط تورمی اضافه کرد: در بخش مالی این بانک، نیروهای توانمند و کارآزموده که حساسیت بیشتری نسبت به این شرایط دارند، با شناسایی نقاط قوت و ضعف تلاش خود را برای عبور از این شرایط به‌کار خواهند بست. عضو هیات‌مدیره بانک کشاورزی با تاکید بر وجود فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سراسر کشور ابراز امیدواری کرد کارکنان حوزه مالی با استفاده از این فرصت‌ها راهکارهای مناسبی را برای افزایش درآمد‌ها ارائه دهند.
نظری در بخش دیگری از سخنانش به تغییر ساختار بانک کشاورزی برمبنای مشتری محوری اشاره کرد و مشارکت کارکنان حوزه مالی را برای تحقق اهداف بانک همسو با نیازها و رضایت مشتریان بیرونی و داخلی خواستار شد.
وی بر پرهیز کارکنان حوزه مالی از بی‌تفاوتی نسبت به دیگر بخش‌های بانک تصریح کرد: این حوزه، چراغ راه مسیر حرکت بانک است. عضو هیات‌مدیره بانک کشاورزی سامانه اعتبارات خرد این بانک را یکی از دستاوردهای مهم این بانک برای تسهیل در فرآیند پرداخت تسهیلات و صرفه‌جویی در وقت کارکنان شعب بانک دانست که همکاری کارکنان حوزه مالی با آن از دیگر ضرورت‌ها است. نظری در خاتمه سخنانش، منابع صندوق توسعه ملی، تعیین تکلیف طرح‌ها، منابع ارزان قیمت، ابزارهای بانکداری الکترونیک و ... را از دیگر موضوعاتی دانست که کارکنان حوزه مالی نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشند.